Beställ kort av mig, klicka här.

måndag 4 april 2011

Ett väääldigt rosa kort...

Jag hittade en inspirerande skiss hos Wild Orchid Challange.
Köpte Hänglabäbisarna för lite sen å kände att nu var det dax!
Tyvärr är jag ju ganska kass på att färglägga,men jag tänkte att jag kompenserar detta med att sätta din massa blommor istället... hahaha.. Blommorna och även spetsen kommer från just Wild Orchid =)

Pärlorna kommer från PY Hobby. Kostar 15 kr för 187 st då kan man med gott samvete strössla på hur många som helst.. hihi.. Stämpeln kommer från Inkido.

Ha en underbar dag go vänner å tack, tack, tack för alla söta ord! Ni är för goa! ♥
Tjingeling!

15 kommentarer:

Uzaan sa...

Fint rosa kort. Stämpeln är ju ursöt!! =) JAg tycker inte färgläggningen är så illa alls.

Pet' sa...

Vilket sött kort gumman!!
Du har dekorerat det så himla fint! <3
Och inte klanka ner på din färgläggning nu, den är jättefin!

Tack för inbjudan förresten! *haha* ;)
Man vet aldrig, kanske dyker vi upp när ni minst anar ;)

Nu är mitt bidrag till din blogcandy klart!! Kan dock inte publicera det förens imorgon.
Tack för en inspirerande skiss! :)

Skulle vara så roligt att vinna pärlswirls! Har aldrig ägt några såna, men de är ju så himla fina!!

Många kramar Petra

Petra/Paradise sa...

ööh..det var alltså jag som skrev förra inlägget ;)

(men det tror jag nog att du hajjade) ;)

KRAMIS

sari sa...

Åååh, vilken vacker & välgjord kort i så vackra mjuka färger!! Underbara detaljer & hängeln är bedårande!! Kram

Louise sa...

Hur fint som helst.
Du har fått ihop, stämpel, fäger och dekorationer på bästa sätt.
Kram Louise

Pernol sa...

Jättesött dopkort! Så klart det ska vara rosa. :) Färgläggningen är fin tycker jag.

Ha det bäst!
kramis Pernilla

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ljuvligt rosa dopkort!
Färgläggningen är det absolut inget fel på!
Kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Rosa kort är supersnygga och ditt rosa kort är inget undantag riktigt kanon snyggt vännen:)

Å tack snälla gulliga du för jättetrevliga ord hos mig som värmer och glädjer mycket:)

Hoppas att du hittar något "Maja" fika papper vill jo självklart att du ska vara med i min tävling:)
Lycka till och ser mycket fram i mot ditt bidrag:)

Önskar dig också en underbar vecka och ha det bäst:)
Massor med kramar från Lilla vännen Inger:)

Cornelia sa...

Men, så otroligt gulligt!

De där "pinnarna" som sticker upp bland alla rosorna, de måste jag ta mej en närmare titt på. Snygga! Vad är det för nåt?!

Kramis!

Cattis sa...

jättefint och sött kort :)

Ulrica... sa...

Hej vännen!

Åh vad mycket fint du har skapat sedan sist jag kikade förbi. Har mycket omkring mig så jag försöker pyssla så fort jag bara har tid & ork.

Men jag har faktiskt just lagt upp altrade tavlor i steampunk stil. Tog lååång tid att göra men det var det värt! =)

Ha det gott, massor med kramar Ulrica

Malin/Majamelon sa...

Underbart sött kort! Rosa is the shit ju =D Och den där stämpeln är så söööt!

Hoppas att allt är bra med dig!
Kram
malin

Ingela sa...

Ditt kort är bara sååå sött, som en liten bakelse. Du målar hur fint som helst.

Kram Ingela

annkan sa...

Oj, vilket sött kort! Stämpeln är ju hur söt som helst också.
Helt igenom vackert!
Kram.

Veronica sa...

vilket gulligt dopkort, helt underbart.