Beställ kort av mig, klicka här.

onsdag 19 mars 2008

Lite fiffig är jag allt!

Nu skall jag försöka få lite ordning på oss, o har därför gjort en Meny där jag tänkte skriva upp vilken mat vi skall äta under veckan, och en Att göra denna vecka, där jag skall skriva in, ja, allt vi skall göra under veckan =)
Jag har använt vanliga scrap-papper som jag har stämplat på (meny) och satt på rub-ons på (att göra...),sedan har jag laminerat allt, så kan man skriva med whiteboard-penna som man lätt kan sudda ut...
Fiffigt va!? =)

2 kommentarer:

Pimmi sa...

Mycke fiffigt, och bra med ordning.
Är det vanligt papper du har använt eller papper med någon speciell suddfunktion så att texten lätt går att få bort? i och för sig gör det ju alltid att skriva med blyerts. Mycke snyggt blev det /Emma

Catta sa...

Lite fiffig?? Det var ju supersmart! Och som du säger med så snygga menyer och planeringar så är det större chans att de används! Dessutom kan man anpassa dom till årstid, inredning, humör, ja take a pick. Hmm, det blir nog till att föra en egen. Kram