Beställ kort av mig, klicka här.

fredag 5 september 2008

Allt i ett Swapp

Jag var med i en Allt-i-ett-swapp på allt om scrap, så himla roligt. Man skulle packa ihop 8 likadana kortkit i en färg, (jag var med i två så jag valde vit o lila=16 paket) med kortbas, mönstrat papper o dekorationer. Så behöll man ett paket o skickade vidare de andra.


Idag fick jag tillbaka 14 !!! kit, Superfina! Nu skall jag göra kort hela helgen!!! I allefall så har jag gjort 2 kort med "mina färger" vit o lila.. Så här blev det:




4 kommentarer:

MalinL sa...

Vilka fina kort! =o)

K sa...

Vilken rolig swap och vilka vackra kort! Älskar fjärilen, den är så snygg!

Pia sa...

Jättefina grejor här...
Kram och välkommen till grodans forum.
Pia

ScrapMi@ sa...

Roligt med swap, det vita kortet var såååå fint! Ha det kul på mässan och shoppa lungt!
Kram/mia