Beställ kort av mig, klicka här.

lördag 27 juni 2009

Sommartävling, CC å alldeles för fint väder ;)

Ojojoj! Vilket underbart väder som har kommit! Inte ens jag kan sitta inne å scrappa då ;) Men denna layouten gjorde jag till Scrapperiets sommartävling, hade ju tänkt att jag skulle haka på detta, får se om tiden räcker till... =)

Det var lite svårt att fota utan att få med mig själv i fotot. men så kan det gå ibland.. ;)
En liten närbild..=)

Det är ju CC på Svensk Scrapbooking nu å jag har gjort en LO efter Ankis härliga skiss hittade ett stenpapper i mina gamla gömmor, kul att det kom till användning..=)

Ja, varför inte en närbild ;) Här har jag använt pearlmaker runt omkring å på blommorna... Å så mina underbara skelettblad (som även finns till auktion på Tradera, passa på ;) Har även ute 3 st Quickutz alfabeten) Så välkomna in =)
Nu skall jag ut i solen igen.. å jaaa, jag har redan bränt mig på axlarna å på ryggen, förstår inte varför jag gör samma sak år efter år.. Så nu skall jag smörja in mig med Sagas solkräm på 30, det skall väl funka ;)
Hoppas ni har en härlig helg å njuter av solen! =)
♥♥♥



8 kommentarer:

Fia skapar sa...

Wow, vilka underbara layoter. Precis den inspirationen som jag behöver!

Var rädd om dig i solen!

ScrapMi@ sa...

Åhhh jag hinner som sagt inte med o kommentera alla dina härliga inlägg....tro inte att jag glömt dej bara för det....mej blir du inte av med så lätt *asgarv*

Nu tar jag lite semester från bloggandet så jag önskar Dej en riktigt härlig sommar!

Sommarkram//Mia

Lotta sa...

Åh vilka fina Essmo-LOs....din stil är bara så himla härlig!!

Visst är det härligt ute nu, jag har inte scrappat nåt denna helg heller, kan i och försig bero på att vi kört hö hela helgen, men jag hade nog inte scrappat ändå....Fast det kliar lite i fingrarna att få pyssla lite:)

Ha det gott i solen, akta så du inte bränner upp dig mer, det är inte bra!!!!

Kram

Eyovine sa...

Gillar din Scrapperiet lo... mitt bidrag dit blev en katastrof så den har jag inte ens bloggat =D... har såå svårt med skisser nuförtiden...

Kram Maja

ScräpEmma sa...

Åh, vilka fantastiska LOer, vännen!! Helt underbara detaljer :)

Ja, pust, det är varmt. Vi har dock lite svalare idag (men ändå sol), och det är faktiskt skönt. För de små, OCH för mig.... Går att andas ;)

Hoppas du har det riktigt gott!! :)

Kramarna!!

Yoli Design sa...

uuunderbara LO:er...
Så vackera å jaaa det är verkliogen för fint väder för pyssel.. Men man kan ju alltid pendla lite mellan ute inne dator scrap å slapp!! :D haha

Kraaaaaaaaam

Cattis sa...

Den är ju Underbar! Har också skickat in ett bidrag! Nu väntar jag bara på nästa utmaning ;)

cia sa...

Jättevackra LO's båda två.
Skönt att använda ett gammalt papper som man haft svårt för och bli nöjd sen!
Läckert med "dropparna" på blomman på sista.