Beställ kort av mig, klicka här.

tisdag 11 augusti 2009

Tävling hos Hobbyhuset...

Missa inte månadens tävling hos Hobbyhuset. Denna gången gäller det att skapa ett valfritt alster med din Bind it All. Kuligt va?!
Jag har gjort ett inspirationsalster:

Å det blev en tavla med lilla Saga ;) Alla produkter hittar du hos Hobbyhuset. =)
Visst är de fina dessa papper från Maja Design? Kanske liiiite tidigt att börja med höstpapper, men jag har gått å klämt på dom länge å nu var det dax! ;)


En liten närbild kan jag ju bjuda på ;) Rankan från Prima blev lite tillpiffad med rosor å miniblommor...
Sååå, fram med era Bind it All´s å börja skapa ! =)
Tusen tack för alla era goa kommentarer, blir lika glad varje gång!
♥♥♥


13 kommentarer:

Kicki sa...

Wow vännen!!!
Så OTROLIGT tjusigt!! :-)

christel sa...

Åh vilken fin tavla!
Synd att man inte har en bia!
Får nog sätta upp det på önskelistan!

ScrapMi@ sa...

Säger bara WOW....helt ljuvlig !

Kramizzzzzar //Mia

Pernol sa...

Woooow vilken snygg tavla! Helt underbar!

kjaaaaaam Pernilla

Madde sa...

jättefin. älskade ju verkligen saftflaskorna här nedan med.
Kram Madde

pysselninjangittan sa...

så fin!
och oj måste ju inte missa detta. har en idé jag ruvat på ett tag nu :-)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men wow.... Så jädrans snygg tjejen! Och så söt lilltjejen är då! Verkligen Beautiful!

Och så kul med en BIA-utmaning! Jag som precis blivit med en BIA! *jippie*

Ha de bäst snäckan!
Kram /Angelica

Anonym sa...

GUD vad fint!!! den blir det LIFT VARNING PÅ!!!!!

MissMian sa...

Så vacker tavla!!!

Pimmi sa...

Läckert, vilken kul ide kram Emma

Lena50 sa...

Superläckert..me like :)

Kamilla sa...

WOOOOW vilket alster!!
Så underbart snyggt!!!
Kram kram

Unknown sa...

Åh, va snuggt! jag blir ju också sugen på att skaffa en bia, men pengarna står ivägen... :( Jag kommer deffinitivt tillbaka och kikar hos dig igen!
Kram, Anna