Beställ kort av mig, klicka här.

torsdag 17 september 2009

Mera till bloggpartyt å KAOS-award! =)

Det finns verkligen hur många roliga utmaningar som helst i bloggpartyt! Denna har jag gjort till Sofia85´s utmaning. Man skulle skapa efter en skiss å man fick inte använda cardstock. Så här blev min LO:

En liten närbild ;)
Vet ni, sedan har jag fått en KAOS igen! =) Blir såååå glad! Fick den av goa Karina. Kolla, kolla så fin den är! Supersnygg!!

Jag vill ge den vidare till:
Min alldeles nya dt-kompis Lilo: För att hon har så otroligt härlig stil, många coola ideér å inspirerar mig massor!


Här snackar vi underhållning på hög nivå! Vilken superhärlig blogg, massa fina alster å jätterolig läsning! Underbart!

PysselPetra:
Inte bara skapar hon massa fina alster, hon lämnar alltid små supersnälla kommentarer här i min blogg, det uppskattas verkligen!
Maila era adresser till mig på essmo[@]live.se (utan klamrar) så kommer KOASarna med posten = )
♥♥♥

10 kommentarer:

Diana/Decdia sa...

Din LO är jätte härlig! Så mycket detaljer utan att vara "jobbig", älskar mjuka fina färger! :)

Malin sa...

NÄmen huuu vad glad jag blir!!! =D Ska jag få en!!! Wiiiihooo!! Tack gulligulldej!!

Glömde ju nästan ge komplimang för din söta LO! =D

Stora Kramar!!

Karro sa...

Jättefin LO!
Visst är det många roliga utmaningar i bloggpartyt??
Jag vill va med i alla! :)

Lotta sa...

Sötaste tösen och sötaste LOen....Tokfin LO, underbara papper och härligt murrig.
Fin KAOS du fått åxå....det är du verkligen värd vännen:)

Maja Stokk / eyovine sa...

Underbar LO, som alltid =).. å den här dedanför var härligt fätgglad!! kan skriva under dina Kaosar jag med ;).. trehärliga tjejer!! Å så du förstås också!!! Grattis!!

Kramiz Maja

MissMian sa...

Åh så fin LO. Gillar verkligen milda färgerna!

Lilo sa...

Vilken såååå fin LO!!! Mysig!! Men knasiga du! Vad glad jag blir!!! TACK!!! Och så erkänner jag skamset att jag fått två KAOS-kort i somras och inte lagt dem i min blogg och inte skapat nya. Måste slå mig själv på fingrarna så jag lär mig veta hut och börjar skapa nu! ;)

Sofias blogg sa...

sicken superfin LO!:) Tack så väldigt för ditt bidrag! Kram/Sofia

Glimmis sa...

Gisses, du har verkligen en söt tjej. Tacksamt scrapobjekt..;)

Var ett tag sedan och du har skapat jättefina alster sedan sist jag kikade.

Åh BTW, grattis till alla besökarna... dom är du värd. Kram kram //Erica

Glimmis sa...

Gisses, du har verkligen en söt tjej. Tacksamt scrapobjekt..;)

Var ett tag sedan och du har skapat jättefina alster sedan sist jag kikade.

Åh BTW, grattis till alla besökarna... dom är du värd. Kram kram //Erica