Beställ kort av mig, klicka här.

tisdag 13 oktober 2009

Ett höstigt minialbum...

Utmaningarna på JP Hobby rullar vidare. Har ni inte kikat in i deras forum än så gör det! Superroliga utmaningar! Å ännu roligare blev det igår då jag såg att jag hade vunnit en veckoutmaning å kommit 2:a på en annan... På röstning! Det har aldrig hänt förut... Så ni kan ju tänka hur många godingar det finns inne på detta forum :p
Iaf. en månadsutmaning var att man skulle göra ett minialbum om en vecka ur ens liv. Då ville jag göra ett album om en vecka ur Sagas liv. Det kan ju vara kul för henne å veta vad hon gjorde när hon var 2½ =)
Alla papper å dekorationer kommer från ett kit jag köpte fr JP Hobby.

Å så har jag skrivit om alla dagar i veckan å vad hon gör...


Vääldigt snygga papper, tycker jag... Dock inga jag skulle valt själv.. Det är ju det som är så kul när man köper kit..
Lite fler sidor...

Just det, ett STORT TACK till alla er som har gratulerat mig för jag fyllde år! Så här uppvaktad har jag aldrig blivit, tack snälla för att ni är så söta!!
♥♥♥
Nu skall jag sätta igång med denna veckas utmaningar hos Jp.. kuligt!
Just det, ni har väl sett att man kan anmäla sig till Scrapkryssningen Det var ju vansinnigt kul förra gången å jag tror det kommer att bli ännu bättre i år! Nån mer som skall med?!

Hoppas ni får en kanonvecka!

I helgen kommer jag att stå i ScrapLyckans monter på Scrapmässan i Göteborg (Eriksbergshallen) Ni kommer väl å hälsar på?!

♥♥♥
Just det igen, det var nån/några som undrade över mallen till flaskkortet ett par inlägg ner, jag gjorde den själv, men skall scanna in den å lägga ut.. =) Kommer snarast.. :p

12 kommentarer:

Kamilla sa...

ÅÅÅh så underbart album du har gjort, superfiiint!!!
Och grattis till dig i efterskott, hoppas du fick paket igår :D
Jag provade att skriva i din logg på FB men det gick inte...men min dator var som en surpul, jag kom inte ens in på skolforumet, så jag kunde avsluta min diskussion med klasskompisarna :(
Kraaamizar

Lilo sa...

Minialbum är lite knepigt att göra tycker jag. Du har lyckats superbra! Jättefint!!! Och din dotter är så himla söt! =)

ScrapMi@ sa...

Åhhh superfint album (har Du klippt Dej...snygging)

Åhhh vadskoj att få stå i montern på en sån stor mässa kommer ju att träffa såmånga härliga scrappare.

Lycka till!!!!
KRamizzzz//Mia

Maja Stokk / eyovine sa...

Vilket fint minialbum. Å vilken kul utmaning. Skoj att åka på mässa... synd att det ligger så långt bort. Men jag får åka på pysselträff till Ö-vik... å det ska bli kul. Önskar dig å en fin vecka =)

Kramiz Maja

Eva J sa...

Kanonfint album!! Vad roligt för Saga när hon blir lite större att titta i och bläddra fram och tillbaka, det är sådana minnen som barnen älskar att titta på.
Ha det bäst
Kramar Eva

ZozzosLiv sa...

Ojj jätte fint minialbum...!!! Mkt fiinare än mitt :-O

Kraamar

annkan sa...

Vilket urfint album!!
Förstå, så roligt för lillgumman att ha kvar när hon blir äldre. ♥

Kram på dig.

E sa...

Toksnyggt minialbum! VIlken kul utmaning, får nog kika in i forumet o kika... Jag kommer o säger hej på lördag:) Ska bli såååå skoj med mässa!
Ha en bra dag!

maxell sa...

Ah va härligt med en vanlig vecka i livet. Snyggt att matcha med höstigt också.

Minialbum känns kluriga, men jag vet inte varför. Kanske steg ett är att skaffa ett album att leka med? Eller ett verktyg för att göra ett eget? :)

Unknown sa...

Jättefint album! Tävlingarna på JP's verkar roliga, men jag hinner inte med mer just nu. Håller tummarna för dig :)

Jag ska också på scrapkryssningen!! Längtar redan!

Maiden sa...

Jättefint album! Jag vann ju en BIA på enköpingsträffen för en månad sedan men har inte fått tummen ur å provat den än... Men nu fick jag lite inspiratin - tack!
Kram

Jennifer sa...

Du är vansinnigt duktig måste jag säga!

Och angående scrapkryssningen tror jag att jag och min syster satt nästan bredvid dig. Vi pratade iaf en hel del med dig. Vi har bokat in oss igen på nästa kryssning så vi ses antagligen då! :)