Beställ kort av mig, klicka här.

torsdag 12 november 2009

Dt-alster till Hobbyhuset...

Jag har inte skapt så mycket det senaste trots att jag hade scrapdag +kväll i lördags.. fy skäms på mig.. haha.. men men.. så kan det bli ibland. Men jag tänkte visa lite dt-alster som jag har gjort för Hobbyhuset.
Först en layout på min lilla lucia, efter mycker mutningar med russin å annat så gick Saga med på att bli fotad.. hehe.. (korten är från förra året)

Allt material finns hos Hobbyhuset. =)
Denna layouten gjorde jag efter en skiss av min dt-kompis MissGoldie.

Orange är verkligen inte min färg, men det är ju det som är så kul med att vara dt för då får man prova så mycket mer.. Jag blev ändå nöjd med denna layouten, trots den orange färgen (förlåt TD) hihihihi..

Fars dag har ju kommit å gott å ett par kort blev det:

Fars dag thickersen har jag embossat i koppar.
Hoppas ni har det bra!?
Ömskar er alla en härlig vecka!
Glöm inte att kika in till Hobbyhuset :p
å ni som bor i närheten, på söndag är det loppis i Kungälv, kom å fynda! =)=)=)

♥♥♥


9 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Men en sån söt liten lucia och en fantastastisk vacker LO =)

Andra var oxå fina men lucian vann,,,,härliga farsdagskort!!!

Tycker Du verkar hunnit mycké sista tiden!!!!

Haré gott!!!

Kram //Mia

Mathilde sa...

Meeen vad fina saker! Kreativa människa!! :) Inspiration på HÖG nivå!
Kram på dig!

Eva J sa...

Å så mycket fint, härlig inspiration.
Kram

BellaMio sa...

Så mycket fiiiint du hunnit med att skapa sen jag var här inne sist...

Visst är det en utmaning att vara DT ibland. Svårt när det är saker och färger man inte riktigt kommer överens med. Men jag tycker du gjorde ett toppenjobb!!

Kram Kram

lillis70 sa...

Det är ju av utmaningarna man breddar sitt skapande, du är så duktig!
Kram

Pyzzlan sa...

Nämen oj vad du har skapat då! Gillar lucia LO'n massor, så fint med rött och blått där. Håller med om att orange är utmanande, men jag tycker du har lyckats jättebra med den LO'n. Ha en mysig helg! Kram, Pyzzlan

cia sa...

Massor med härliga alster.
Inte typiskt din stil, kul att se dig utmanas till andra saker:-)

annkan sa...

Vilka härliga layouter du gjort!
Lucia-lo'n är helt underbar!
Och korten är fina de med.

Kram.

Anonym sa...

bra start