Beställ kort av mig, klicka här.

torsdag 18 februari 2010

Massa kort å en KAOS....

Då tänkte jag visa alla kort som jag gjorde till CountryScraps härliga Cybercrop!
Första kortet var till en utmaning där man inte fick göra det "vanliga" 15x15cm-kortet. Jag valde att göra ett trekantigt kort som ser ut såhär:

Insidan ser ut här:

En annan utmaning var att skapa en KAOS å skicka till någon. Jag valde att göra denna till Helén i CountryScraps Design Team. Tycker att hon är en helt fantastisk männska!

Detta kortet var till en monochromatisk utmaning som skulle gå i brunt:

Kort efter en skiss:

Härligt å skapa lite i rosa med...
Sista kortet, här skulle man inspireras av en bild av Eiffeltornet, så här blev min tolkning:

Jaha... Det var alla kort jag gjorde... Gjorde en del layouter oxå som kommer inom kort.. ;p
Nu är det snart helg.. Hörde ni oxå att det skulle snöa ännu mer? Nu vet man verkligen inte om man skall skratta eller gråta.. Lutar nog mer åt att gråta.. hihi.. nä´rå...
1 vecka kvar tills kryssningen! Jag är sååå laddad å det skall verkligen bli superkul! Nån mer som skall med?! =)=)=)
Ha en härlig helg!
♥♥♥


10 kommentarer:

Lotta sa...

Wow, vad många härliga alster du fick gjort...Det översta kortet som är trekantigt är ju bara sååå snyggt!!!

Mathilde sa...

Åh så mycket fint! Jag bara tittar och njuter =)
Kram

E sa...

Oj va mkt du fick gjort, och så LOs oxå, du e ju galen:) Och så mycket snyggt. Det går ju inte ens att välja en favorit bland korten...men det 3kantiga va ju kul!
Ha en bra dag!
Kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Som sagt - så tjusiga alster!!

Och ett stort tack till dig Essmo, för din roliga medverkan på Countryscraps forum, gudars vad roligt jag haft!! Längtar till nästa CC... Du gör väl sällskap då också hoppas jag?

Hoppas allt är bra med dig snäckan!
Ha de bäst!
Kram / Angelica

Lilo sa...

Wow vad mycket fint! Vet du vad? Jag hann inte en enda sak till cybercropen. =( Snacka om snopet när jag anmält mig på forumet och allt. Suck...
Har du en sådan "Paris-stämpel"?? Nästan så du får stämpla på någon liten pappersbit till mig som jag kan använda på någon LO från Paris. ;)

frubards pysselkök sa...

Wow Karin! Vilka läckra alster. Trekantskortet blev min favorit. Måste prova på att göra ett sånt...

Kram Kikki

sagapo sa...

Tänkte bara säga att jag scappliftat ett av dina 10-i-topp. Blev nöjd, fast känns ändå helt olikt. Tack för inspirationen.
Carita

Bettan sa...

Riktigt härliga alster du har fått ihop :-)
Hoppas du får en skön helg!
Elisabeth

Unknown sa...

Sååå söta kort =D Trekantskortet är ljuvligt och så häftig form!

Ha en härlig lördag =D

Kram

Mrs X sa...

Men åh, jag skulle väl ha lagt in min andra kommentar här förstås, du skriver så fint så jag rodnar!! TACK till dig gumman för att du var med och gjorde cropen till det roligaste jag gjort på länge!!

Kram Helén