Beställ kort av mig, klicka här.

tisdag 22 juni 2010

Flasktag å grattiskort i härligt rosa...

Tänk att på fredag är det midsommar! Va tiden går fort! Igår var det såå härligt väder å jag å barnen var nere på stranden å fiskade krabbor å bada fötterna. (fast Freja sov mest förstås) Det är verkligen en härlig känsla att bo vid havet!
Tänkte visa ett par saker till jag hann med å göra till Scrap & Trycks Cc.
Först en flasktag:
Det blev ett litet underligt foto,alldeles för ljust, men jag hoppas ni kan se ändå...

å så ett rosa (ovanligt va?! :p) grattiskort.

Idag skall det oxå bli fint väder...Fast jag skall till tandläkarn å laga ett hål.. aj aj aj.. inge kul.

Hoppas ni har det bra? Vad skall ni hitta på till midsommar?
Hoppas på fint väder. =)

Tack för alla fina kommentarer! Ni gör mig så glad! ♥♥♥

6 kommentarer:

Cath. sa...

Helt underbart flaskkort!
Kramar i massor!

Lilo sa...

Va? Rosa??? Vad konstigt! ;) Jättefint skapat!!! Flaskkortet är hur coolt som helst!

zαnуα ♥ sa...

Flaskortet är toksnyggt ju =D Fast rosa...? Essmo? och ROSA?! :p

Mathilde sa...

Härliga skapelser du gjort! Flaskkort måste jag göra snart, har inte gjort det än. Ditt är i alla fall helt fantastiskt inspirerande. Och visst är det härligt att bo vid vattnet. Gå ner och doppa tårna och känna om det är kallt!
Trevlig midsommar på dig och stor kram!

Pernol sa...

Åååå vilket fint flaskkort och grattiskort!
På midsommarafton ska jag dansa rutn midsommarstången och på lördag är jag bjuden på fest.
Glad Midsommar!
kramis Pernilla

Anneli sa...

Vilka underbara flaskkort du har gjort.
Önskar dig en härlig midsommarhelg.
Kram Anneli