Beställ kort av mig, klicka här.

fredag 23 juli 2010

Bra-att-ha-kort å "lilla" Freja...

Trots att det är så himla fint väder så kliar det i scraphänderna... Därför blev det några kort härom dagen.. sådana där bra-att-ha-kort ni vet. =)
Har haft dessa ugglepapper (är det kaiser?!) huuuur länge som helst, men nu kändes det himla bra att skapa med dom.. Ibland är det så att vissa papper jag köper måste "ligga till sig",är det så för er med ibland?

Detta papper är ju bara såååå himla fint. Då behövs inte så många dekorationer -ett enkelt kort helt enkelt ;) haha.. sorry för den snea bilden, det ser ju lite knasigt ut..

å så ett tack-kort som skickades till min mans kusin för att Freja fick så fina kläder av henne å hennes familj...

Jaha... vad har ni för er i sommarvärmen?

På söndag skall vi till medeltidsdagarna i Kungälv. Har inte varit där innan så det skall bli himla spännande!
Annars så händer inte så mycket.. Freja växer å frodas.. 2månader å väger redan 7 kilo, sicken klump lixom. Men snäll å go är hon.
Kolla här:

Å för att det skall vara lite rättvisa kommer en liten bild på Saga oxå..
(ja, det är ju inte sol varje dag.. hihi)

Hoppas ni får en riktigt härlig helg! =)
Tjingeling!!


7 kommentarer:

frubards pysselkök sa...

Vilka superfina kort du gjort! Och med såna underbara papper på allihopa... Måste kolla igenom ALLA mina papper också. Kanske det finns nåt bortglömt...

Måste bara få kommentera era prinsessor. Man kan riktigt känna babylukten av Freja där hon ligger. Och de goa kinderna...
Saga ser ut som om hon precis har varit och hoppat i en vattenpöl, och njutit av det till 100 procent. Vilka underbara bilder!!!

Tusen tack för din kommentar i bloggen. Jag är helt återställd från allergin, med hjälp av medicin som jag fortfarande ska äta ett par dagar. Och JA, det blir akuten om det skulle hända nån mer gång...

Nu ska jag njuta av solen.

Kram // Kikki

Prinsessanadia sa...

Å här inne är alla kort lika fina som vanligt :D Tack för länken, den verkar ju jätte bra! Får kolla igenom den noggrant någon dag så jag fattar mig på den där sidan :P
Kram kram

www.prinsessanadia.se

annkan sa...

Åh, vilka supersöta prinsessor du har! ♥♥
Tack det är bra med mig. Längesen uppdatering skett bara. Liksom haft en hel del annat för mig.;-)

Började häromdagen och sen kom nåt emellan - men nu har jag bloggat klart.:-D

Så bra att göra bra-att-ha-kort! Håller fullständigt med dig om att en del papper måste få ligga till sig lite.;-) Ja, papperen är Kaiser. De är så fina- och hmm, de ligger till sig lite hos mig med, kan jag säga. :-D

Önskar dig en fortsatt fin sommar!

Kram.

Lisa-olsi sa...

Jättefina kort, jag gillar "uggelpappren",
det är så fina färger på dom.
Så söta töser du har :)
Ha det gott // Lisa

Pyzzlan sa...

Åh vad duktig du är som pysslar på hela tiden. Jättebra med "bra att ha" kort. Drömmer alltid om att få såna gjorda, men än har det inte blivit av. Härliga bilder av tjejerna. Emma skrattar precis som Freja. Saga är lika fin som alltid på bild :-) Sköt om er! Kram

Unknown sa...

åh vad du har hunnit med massa vackra kort! =) Jisses vad lilla freja har blivit stooor! =) & söööt stora syster har hon oxå

Unknown sa...

Å vackerflickorna! Gudars så söta dom är =D
Och korten är så fina!!

Hoppas ni har haft en härlig helg!

Kram