Beställ kort av mig, klicka här.

måndag 20 september 2010

Bokmärken...

Bokmärken är så himla roligt att göra å dom är verkligen en kanonbra grej att ge bort! Jag har gjort några nya,2 till våra grannar å den under här är till min kusins fru som fyller 30 på fredag, jag har gjort lite kort till henne oxå men dom får ni se en annan dag ;)

Är så himla nöjd med min MS-stans den är SNYGG! =)

Blommorna på det vänstra bokmärket har jag stämplat på med en textstämpel.

Nu skall jag åka å hämta Saga på dagis, sen skall vi måla massa bräder å ikväll skall vi på föräldramöte för första gången -spännande!
Hoppas ni har det bra? Har ni kanske gjort nåt skoj i helgen? Berätta!

9 kommentarer:

NuttesPyssel sa...

Hej. Fina bokmärken!

Lilltolen sa...

Fantastiskt snygga bokmärken - hur viker man till dem? Ha det gott!

Lillasysters Kakor & Cupcakes sa...

Jättefina! Gillar speciellt det första. Har varit sugen att göra några ett tag, men man ska ju ha tid oxå... :)
Kram!

Cath. sa...

Fantastiskt fina! Jag måste testa att göra sån ajg med, har ju mest gjort traditionella jag...
Jag har bara vilat i helgen. Men det var välbehövligt!
Kramar!

Anneke sa...

fantastic work and i like the shape of the house

Mathilde sa...

Åh vad fina bokmärken! Glada dom kommer att bli! Och förstår att du är nöjd med stansen, den är verklgen hur snygg som helst. Känns väldigt användbar!
Största kramen till dig :)

Lotta sa...

Superfina...roliga och lite anorlunda former:) I like...

Tror jag ska göra bokmärken till fröknarna på dagis och ge dom till jul:)

A'laEmmeli sa...

Åååh vilka fina bokmärken du gjort, förstår att du gillade MS-stansen den va ju jättesnygg! Roligt att du gillade min LO-vägg oxå! ;) Kram Em

Petra/Paradise sa...

WOW!!
Vilka superläckra bokmärken!! Häftiga former!!
Förstår att du är nöjd över din nya stans, vill också ha den stansen.

*hihi* Såklart du kan få spegeln i inflyttningspresent! Ser fram emot inflyttningsfesten jag kommer blir bjuden på :P

tack vännen för dina söta ord inne hos mej!! *glad*

STOR KRAM Petra