Beställ kort av mig, klicka här.

fredag 22 oktober 2010

Höstkort....

Hello!
Hmm.. Idag är jag liiiite grinig.. Strömmen gick igår mitt i Lyxfällan igår! Grrrr.. Som TUR är så har vi ju gas till husvagnen så Stefan kopplade in den så vi hade både lampa å värme.. Gött! =) Men ändåååå, denna jäkla blåst å regn!?
Jag gjorde ett höstkort till Scrapgalens Höstbingo. hittade en skoj mall hos Splitcoast stampers som jag gjorde om lite grann..

I min bngorad skulle jag ha med, wellpapp,blad/löv, stickles, minst 2 blommor å ruggade kanter.

En bild från sidan för å se det 3D-iga... =)

Tusen Tack för alla söta kommentarer jag får i bloggen! Jag försöker besöka er tillbaka, men tiden hinner bara inte till! =(
Idag är der fredag å vi skall till IKEA å handla kök ! Sååå himla skoj! =)
Nu börjar det ta sig, surru!
Ha en underbar fredag SMHI har lovar SOL kl 12.
*asg*

PS; Titta gärna in till ScraLyckans blogg, där jag har bloggat ett liknande kort, fast med julkänsla!

10 kommentarer:

Caroline sa...

Oj vilken häftig vikning! & supersnyggt med röda höst-toner!

BellaMio sa...

Härligt!!! underbara vackra färger och snygg vikning.

Kramis
Mio

Eva J sa...

Läckert och så snygga papper du använt. Nu ska jag hoppa vidare
Kram

SusanLotus sa...

Vilket fint kort! Trädet var coolt gjort.

Catta/eldhexan sa...

Åh, vilket läckert kort, häftig vikning! Ser ut som du lyckats riktigt bra med utmaningen!

Taskigt av elen att sticka mitt i lyxfällan...vi brukar titta på det så vi kan sitta och känna oss lyckligt lottade...eller duktiga, beroende på hur man ser på saken;)

Hoppas ni hittade ett riktigt fint kök! Ska bli spännande att se vad ni valt!

Ha en skön helg! Kram, kram!

Pernol sa...

Snyggt och höstigt kort!

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Anneli sa...

Underbart höstkort !
Så roligt få åka till Ikea köpa kök, ska bli kul se vad ni har valt. Vill se bilder :-))

Kram Anneli

sagapo sa...

Vilket härligt höstkort. Carita

Maiden sa...

Å villket fint kort! Å Superläckra löv!! :-)

annkan sa...

Åh, kortet blev superläckert i 3D- och med alla sköna hösttoner!