Beställ kort av mig, klicka här.

måndag 20 december 2010

Kalender...

Förra året gjorde jag en kalender till min härliga svärmor. Hon har pratat om den hela året å gillar den så mycket så jag kunde ju lixom inte annat än å göra en till nästa år oxå. Sidorna är enkla,för det blir alldeldes för tjockt om man har för mycket dekorationer.. Men lagom så. (Fast liiiite för mycket dekorationer blev det ändå men det får gå! ) *ler*
Visar några i taget.. Glömde ju fota nov å dec = klantigt! (å andra sidan glömde jag ju å fota hela förra året så det tar sig ha haha )
Ok; augusti, alla bilder i kalendern är från samma månad året innan, här är söta Freja i sin Bumbo...

Båda tjejerna busar...

Hmm.. ok, fotot på Saga är inte från i okt.. Men jag tyckte det passade så himla bra med regnrock i oktober, det är ju alltid så blött å regnigt då..

Fler kommer en annan dag!
Tack snälla ni som lämnar så söta spår efter er! Blir såååå glad! ♥♥♥
Looovar att jag skall besöka era bloggar så snart jag kan.. Det är verkligen sååå mycket nu med huset...Målaren är helt klar å nu skall vi sätta upp lite lister, sen golv å sen kök.. Det drar uuuut på tiden allting.. Segt.,, Men men ...
Hoppas ni får en riktigt härlig vecka!
Tjingeling!


3 kommentarer:

annkan sa...

Tack så mycket för dina snälla ord. :-)

Å, vilken bra present! Kan förstå att dessa uppskattas.

Ha en fin vecka du med!

Kram.

Catta/eldhexan sa...

Hejsan!
Kan tänka mig att mottagaren kommer att bli glad för den fina kalendern!

Åh, vad fint kortet med den turkos rosen är,snyggt upplägg och pappret är urtjusigt!

Men vad segt med alla förkylningar och sjukor! Typiska dagisbaciller antar jag? Vi har klarat oss rätt bra här, bara varit lite småsnörvliga ett par dagar!

Håller tummarna för att ni kommer in i huset innan jul nu då! Nu är det riktigt kallt ute o värre ska det bli. Den där kaminen kommer nog vara en kär vän när ni flyttat in! :)

Ha det så gott!
Stor kram!

Pysselfröken sa...

Vilken fin kalender! Svärmor blir nog jätteglad. God jul! Kram