Beställ kort av mig, klicka här.

torsdag 27 januari 2011

Nystart 2011...

Nystart var ett av Skrotbokens tema i januari å det kan man ju verkligen kalla det som vi har gjort.. Många nya grejer kommer att hända under 2011.. Spännande!
Fotot har jag tagit nere vid vår badplats..=)
Såg att jag har passerat 40 000 besökare! Det är ju helt fantastiskt! Tack vare er alla goa besökare! ♥ NI är ju bäst!
Vill ju såklart fira detta å håller på att plocka ihop till en STOR bloggcandy som jag vill dela med mig av till er =)
Återkommer om detta.
Önskar er alla en riktigt härlig dag!
Tjingeling!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Ohhh, vilken fin badplats. Det är inte annat än att man blir lite avis här inne i Malmös stenöken. Din LO är hur fin som helst, så härligt pastellig. Vad kul att det kommer atthänder dig så mycket spännande under det nya året.

Kram Ingela

Cath. sa...

Underbart foto och din layout är såå fin, mjuk och harmonisk! Hoppas ditt år blir just så! Kramar i massor!

Petra/Paradise sa...

Urfin layout! Passar verkligen dig när det gäller "nystart".
HÄRLIGT MED NYTT HUUUUUUS!!! Jag är så avis på deeeeeej!!!! ;)
Å en egen badplats dessutom..jah, somliga har det bra ;)

Stort grattis till alla besökare!!!
Dock är jag inte ett dugg förvånad!
Du har en väldigt inspirerande blogg som man gärna återvänder till!! :)

KRAMISAR

Catta/eldhexan sa...

Mycket fin layout till ett vackert foto! Verkligen nystart på alla plan för dig och familjen! Hoppas allt faller på plats och att ni kommer att trivas med "ert nya liv"!

Stort grattis till 40 000 besökare!

Trevlig helg! Kramar=)

Ps: Har farbror brevbäraren haft med något till dig den här veckan? *hoppas, annars har jag varit för snabb med att visa vad det är i min blogg*... =O Ds

Ann-Charlotte's blogg sa...

Så vacker LO av Er badplats, gillar verkligen den blekarosa tonen.
Trevlig helg vännen!
Kramar

Alva sa...

Vilken fin LO! Du har använt så fina färger! Kika in hos mig för du har en award att hämta :)
/alva

Beea sa...

Härlig LO, älskar fotot:)

Anneli sa...

Såå underbart foto vilken underbar badplats och din layout så ljuvlig i rosa toner.

Kraaaaaaam Anneli

Catta/eldhexan sa...

Vad roligt att du gillade kortet! Oj, så snällt sagt om det! *glaaad*

Åh, det hade varit himla kul om du/ni kunde komma! På torsdag den här veckan är jag upptagen, men vad tror du om nästa torsdag?

Kram, kram!