Beställ kort av mig, klicka här.

lördag 12 februari 2011

En klädd konservburk...

Inspirerad av Tesa å Inkido ville jag oxå testa att altra en konservburk, superkul!
Min brorson Hampus fyllde 12 igår å i söndags firade vi detta med att bowla! Sååå himla skoj, men shit va kass jag var! hihi... jaja.. iallefall så skulle jag stoppa i pengar å ge bort.. Öppnade burken i botten å tvättade ur den noga, limmade igen.. å kom på att jag hade glömt stoppa i pengarna! haha..såååå klantigt men inte förvånande för att vara mig.. bara å börja om från början igen..
Efter mycket om å men så blev det så här;

Papprena kommer från det senaste underbara kitet från Swirlydoos - Love it! =)

Tror Hampus tyckte det var en kul grej iaf.. =)

Idag skall vi på fest!!! Det var typ 2 år sedan sist å det skall bli såååå kul! Det är Per å Td som fyller 30+30=60, men det kortet får ni se en annan dag =)
Ha en underbar helg!
Tjingeling!!

11 kommentarer:

Unknown sa...

åååh vilken häftig ide!!! Kanon snyggt!! Att glömma lägga i pengar...det är nåt som jag skulle göra...*s* Tur att du märkte det!!

onkis sa...

Vilken underbar idé!
Nästan synd att öppna den sen bara när den är så fin.
Ha det sååå kul på festen.

Linda sa...

Haha, det skulle jag lätt också kunna göra! :-P

Vilken vacker blogg du har, önskar att jag också kunde få till en så fin layout. Och vad duktig du är på att scrappa! Helt otroligt! Lägger till dig som favorit. :-)

Petra/Paradise sa...

*hahahahha*
En sån klantig grej är så typiskt mej också!!! *haha* ;)
Tur att det finns fler ;)

Konservburken är hur fin som helst och jag har länge funderat på att göra nåt liknande :)

Tack för inspirationen!!

KRAM Petra

Annika kort & gott sa...

Superläckert! Det är verkligen en kanonidé.

Sådär skulle jag oxå kunna ha gjort, typiskt när man är lite ivrig!
kram Annika

Anneli sa...

Vilken ide så snyggt det blev. TOKSNYGGT!!

Ha en riktigt trevlig alla ♥ans kväll!
Kramar från Anneli

Ann-Charlotte's blogg sa...

Åh vad fin din burk blev! Gillar pappren, så fina!
Gillar skarpt Tesas ideér!
Många Kramar Ann-Charlotte

annkan sa...

Tack snälla du. :-)

Åh, vad smart med konservburken! Den ide'n har jag ju sett förut, men glömt bort. Måste testas!!
Tack för att du påminde mig. :-)

Ha en fin kväll.

Kram!

Lotta sa...

Hahaaha....sånt skulle lätt kunna hända mig åxå...att glömma pengarna...hehe..

En grymt bra ide...å så snyggt!!! Hur limmade du fast botten igen, med vad? Det är ju en kanonbra ide. Min syster fyller år om någon månad och hon önskar sig pengar till sin språkresa..Detta vore ju en toppengrej att ge henne.

Ha det gott!

Lilla pyssel Inger sa...

Vilken underbar idé och tänk att en konservburk kan bli så himla snygg:) Supersnyggt och en kanon present att få:)

Visst hade jag fått många trevlig och fina presenter:) Man kan allrig få för många gulliga vänner speciellt när dom är så underbara och skickar en massa fint till en:)

Nu är tävlingen i gång och jag blir jätteglad om du vill vara med:)
Så gulligt av dig att du vill vinna något som jag har skapat:)
Jag har faktiskt tre stk alster som jag själv kommer att lotta ut:) Så du har chansen att vinna något som jag har gjort om du är med:) Lycka till:)

Ha en toppen dag och ha det bäst:)
Kramar från lilla Inger:)

Tesa/Therese sa...

Ha ha ha...ja så kan det gå ibland. Superfin blev den iallafall:)
Kram Tesa