Beställ kort av mig, klicka här.

tisdag 10 juli 2012

Jodå.. jag lever... å har gjort lite kort...

Hej ! 
Vet ju inte om det är nån som är inne å kikar i min lilla blogg nu får tiden, fullt förståelig eftersom jag är 
så jäkla dålig på att uppdatera den.Men nu är det ju sommar å det är inte så ofta jag vill scrappa på sommaren, vill ju hellre sitta ute å njuta på stranden eller i trädgården.. Hoppas jag är förlåten? Skall blogga mer i höst! =) I allefall... Några kort var det ju jag ville visa:
Ett enkelt grattiskort.
Studentkort
Studentkort
 Tack för titten, det är verkligen uppskattat =)
 Hoppas ni njuter av sommaren!
 Tjingeling!
 

8 kommentarer:

Maritha sa...

Klart du är förlåten!!=)

Superfina kort vännen!!
Ha en skön sommar och sola och bada massor...=)

Kram kram

Unknown sa...

Underbara kort du gjort, så fina detaljer på alla! Alla har vi perioder så an inte orkar/vill/hinner blogga! Man tar det i sin egen takt! Ha en super skön sommar! Kram

Annika kort & gott sa...

Vad kul att se ett livstecken ifrån dig, men jag förstår att du har fullt upp med annat. Det är livet helt enkelt!

Förresten korten är jättefina!
kram annika

Marita Johansson sa...

Underbara kort och såhär blir det ju ibland.

Kraaaaaam

Anneli sa...

Underbara kort med så fina detaljer.
Kraaaaaaaaaaaam Anneli

Josefine Skapar sa...

Så FINT!

Tycker du om vintage shabby chic klippark så vad gärna med i min blogcandy!

Anonym sa...

Hello. And Bye. Thank you very much.

Anonym sa...

Hello. And Bye. Thank you very much.