Beställ kort av mig, klicka här.

lördag 12 januari 2013

Kan man visa julkort i januari?!

Hejsan! Jag ligger ju lite efter asså... *ler* Men jag har ju lovat att blogga mer! Gjorde även i år massa julkort, lite mindre kort så jag blev av med massa spillbitar.. Fiffigt va?! 
Papprena kommer bla från PandYro (haha) men jag tyckte dom var så himla fina !=)
Även den stora God Jul stämpeln kommer därifrån .

Ett litet urval av de jag gjorde.. =) 
Hmm, en annan sak som jag funderade på .. Innan så hade jag Papyrus som text här på bloggen, men nu har den försvunnit.. Nån som vet hur man får tillbaka den texten? Jag vet att jag var inne på nån sida och kopierade en kod, men jag kommer verkligen inte ihåg var nånstans detta var. Snälla hjälp mig! =)
Ha en underbar lördag!

5 kommentarer:

Maritha sa...

Hääärliga julkort...klart man kan visa dom i Januari...jag la just ut ett!! hi hi

Kram

Marita Johansson sa...

Man kan visa julkort när som på året om vill
Fina är Superfina

Kraaaaaam

Zora sa...

Smart, ska försöka mig på detta. Spill har man ju alltid.

Unknown sa...

Vilken härlig mix av julkort

Kram Ninni

Unknown sa...

Vilka underbara julkort du har gjort! Jag har oxå köpt dom julpaprerna! Dom är så fina!! Ha det gott!