Beställ kort av mig, klicka här.

lördag 24 januari 2009

En gå-bortis-påse & mitt nya pysselrum...

Gjorde denna lilla påsen till min syssling när vi var där & hälsade på.






Jag måste bara visa hur mitt scraprum blev! Jag hade ju ett stort scraprum, men kände att Sagas rum var för litet för henne & att hon behöver ett större rum, så vi bytte rum...





På ena väggen har jag tre långa hyllor med lådor (från IKEA) & korgar, jag har även satt upp "stålsnören" (från Panduro) med sugproppar, som jag limmade fast i hyllplanet, perfekt att hänga blommor, bling osv .. Jag satte även upp en tavellist där jag ställer, lim, stickles, distresser osv.. lätt att komma åt. & på andra sidan har jag 2 bokhyllor med grejer.. Oh! Jag blev verkligen supernöjd! Nu skall jag verkligen försöka att hålla ordning..
fast redan nu, ser det ut som ett bombnedslag... *skrattar* =) Ni lägger väl märke till de ROOOOSA väggarna & lampan!?

Hoppas ni får en trevlig helg! =)



14 kommentarer:

Tiggy sa...

Vilken fin påse & vad tjusigt det blev i rummet. :)

MalinL sa...

Vilken underbar påse!

Och vilket "så essmo" rum!!! Måste själv införskaffa lite mer hyllor.. men barnen och övriga huset först.. :)

Kamilla sa...

Så fin påsen blev, jag tjuvar med mig tipset om det är ok?
Men ditt pysselrum!!! JAG DÖÖÖR så snyggt det blev och roooosa *gråter av avund* så himla snyggt!!! :D
ha en härlig helg!!

Alex sa...

vilket drömrum!!!!!!!!! blev sjukt snyggt! vill också ha!!! o så mycket pysselgrejer!! gaah! *avis*

Anonym sa...

Kanonfin påse.
Och ditt rum är ju bara såå snyggt, o herregud va saker du har, inte alls avis ;)
Kram Madde

pysselninjangittan sa...

tjusigt!
Hålla ordning va de...MYCKET roligare att stöka till än städa upp :-)

Anonym sa...

hej och tack för kommentaren i min blogg!
Backarna är ifrån Ikea. Jag gillar dom jättemycket och det får plats med jättemycket saker.

ha det gott!

kram Lise-Lott

Karro sa...

Vilket fin påse att ge bort. Är det okej att låna den idén någongång?
Man kanske skulle göra några att ha på lager när man ska bort till någon!

zαnуα ♥ sa...

hej vännen :D jaa, det avr så kula tt får träffa dig irl idag!!! Du var ju precis lika gullig som jag trodde ju :D fast allvarligt talat....jag gör som Camilla och grinar av avundsjuka... oh my vilket pysselrum!!!!! En riktig dröm ju! *helt förälskad* ;)) och så underbart ROSA! Hopaps vi ses sanrt igen! :)
*kramar*

mia.t sa...

Jättefint pysselrum!! En snygg gå-bort-present har du gjort med.

Kram på dig!
Mia

Catta sa...

Hej! Hittade hit via Karro och blev förstjust i din sida! Ursnygg bakgrund, ett jättebra tips på gå bort- present och dessutom många bra idéer i scraphörnan. Veckan är räddad =) Kram Catta

Mrs X sa...

Kul att se var du håller hus! Du har det verkligen jättefint, härligt rosa! :)

viktoria sa...

hej tavellisten med alla dina lim o distress osv kan man ha monterade stämplar på träklossar där också tro du så de syns bra? Var köper man dessa? Och de fina stället där olika alfabet osc hänger va köper man de? Priser på de olika sakerna? "stålsnöre med sugpropar o klämmor" köpte du allt de på panduro o vad heter det så eller ngt annat? Tack så jätte mycket i förväg Mvh vickan. Så himla fint pysselrum du har.

vickan sa...

tavelisterna var köper du/man dem o pris??