Beställ kort av mig, klicka här.

onsdag 21 januari 2009

Kort & en Award...

Jag gjorde ett kort till min Dt-mamma Cia efter skiss på Grodans:


Man fick bara använda vitt, blått & grått.. & det gick ju faktiskt riktigt bra utan rosa..*skrattar* men okej, liiiite svårt var det.. ;)

Sen har jag fått en supernajs AWARD från Malin/Alienstar tack snälla du! Du är ju bara för go!
A) first list 10 honest things about yourself - and make it interesting, even if you have to dig deep! B) Pass the award on to 7 bloggers that you feel embody the spirit of the Honest Scrap.
Såå här kommer 10 ärliga saker om mig..
1. Jag är otroligt livrädd för spindlar
2. Jag bara kan inte leva utan internet
3. Jag Älskar & bara vara hemma
4. Jag är ruskigt lat
5. Jag ääälskar rosa (nån som missat det;)) *skrattar*
6. Jag älskar kaffe
7. Jag följer typ ALLA serier på tv
8. Jag har väldigt lätt för att börja gråta
9. Jag känner mig yngre än 32
10. Jag är otroligt tacksam för allt jag har=)
Jag fortsätter med att dela ut denna award till dessa härliga girlsen:
Scräpemma , Lotta/FruH , Lillis , Camilla , Glimmis , Mymlis och Carola. Skall bli spännande & läsa lite mer om er! =)


4 kommentarer:

Emma sa...

Oh, tack söta du!!! :)
Ja, bio, ja...det hinns med en annan gång ;)

Många kramar!!

MalinL sa...

Oh verkligen ett vackert kort! Det är lite gammeldags-känsla över det.. :)

lillis70 sa...

Tack!!! Fick två av denna på samma gång :-) och jag som inte gör så stort "väsen" av mig, hmmm...
Jag ska tänka lite :-D

Anonym sa...

Så fint det är när det blev monokromatisk, gillar allt ditt rosa här tidigare med, kan inte scrappa i rosa fast jag gillar färgen.
//Kram Johanna