Beställ kort av mig, klicka här.

söndag 22 februari 2009

Grattiskort & Saga 2 år!

Gjorde ett par kort till Scrappiz CyberCrop :



På detta skulle man ha massa massa blommor...Så det fick jag med. Motivet är embossat i koppar. Dessa papprena, den stora blomman & det prickiga bandet i blomman vann jag i en utlottning för ett tag sedan av Cath... Tycker att dom är jättefina... :o)




...& detta kortet skulle gå i våriga färger... Ståltråd & tyll i blomman...





Idag fyller Saga 2 år! ♥♥♥ Helt galet vad tiden går fort...

Så här såg hon ut i morse när vi kom in & sjöng med paketen...

Tack igen för alla fina kommentarer ni skriver, jag blir såååå glad! Så tack & kram på er!!! :o)

Idag är sista dagen för Hobbyhusets Skisstävling . Ni har fram till 23:59 inatt på er, så har ni inte skickat in ett bidrag så gör det! :o)

17 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS kramar till Saga 2år!!!! Vi firade thimea igår och idag ska vi till lek och buslandet i göteborg.:-). Himla vackra kort som alltid, gillar det första jätte mycket. Det bara sprutar kreativitet från dig, själv måste jag finna mer tid:-).
Kram och ha en underbar dag.

Anonym sa...

Har suttit ett bra tag och kikat i din blogg och hittade hur mycket fina saker som helst. Du är verkligen jätteduktig!!! Hoppas att det går bra att jag länkar till dig i min blogg... Tack för inspirationen! //ztina

Alien Bling sa...

GRATTIS SAGA! :D

Vilka fina kort du har gjort!

MalinL sa...

Först av allt: GRATTIS till Saga!! :)

Sen vilka underbara kort!! Älskar det första!! Sååå fint!!!

MissMian sa...

Grattis till lilltjejen!!

Anonym sa...

Ljuvliga alster Essmo!!!

Pssst...titta in i ScrapGalens blogg, där väntar en överraskning!

Kram Lillnettan

Mrs X sa...

Vilken liten sötnos!! Grattis! Ser att det finns fler som gillar Hello Kitty ;)
Fina alster du gjort, som vanligt!

Lotta sa...

Så sötnosen fyller 2 år idag....hoppas hon har haft en underbar födelsedag med många roliga paket:)
Vilka fina kort du gjort, gillar speciellt den översta...Snyggt!

mymlis sa...

Grattis till lilla Saga! Så söt hon är på bilden! Om 1½ månad har vi 2-års kalas här hemma.

Och så fina kort igen en gång!

zαnуα ♥ sa...

Grattis grattis grattis till lilla Saga :D hon är ju bara för sööööt ! :D
Japp, jag skall med på kryssningen, tänk att det snart är dags! Så länge man väntat o väntat ;) men precis som du har jag "packa ner ångest"..hur får man plaste med ett scraprum i en väska liksom? :o
*skrattar*
kram på dig vännen - ses på fredag! :D

Bettan sa...

Oh..vilka fina kort du gjort! Hoppas ni fick en trevlig dag med massa godsaker :-)
Kram Elisabeth

ScrapMi@ sa...

Hoppas SAGA hade en härlig födelsdag med mycké tårta o paket =)

Jättefina kort....det översta blev en favvo!!!

Kram//Mia

Alex sa...

vilka underbara kort! speciellt det första.. ser så proffsigt ut! du är så grym!

hoppas Saga fick en mysig födelsedag!

*kram*

Anonym sa...

Jag ville bara sätta ett litet fotspår på din fina blogg :) Vilken söt liten tvååring, GRATTIS!

Anonym sa...

grattis lillstora saga!
jag, per, björn o elin tänkte allt på dig/er när vi va i stockholm!
kram

Emma sa...

Grattis till stora tjejen!! Hon är en sådan sötnos!!
Kram

Emma sa...

...och supersnygga kort!! :)