Beställ kort av mig, klicka här.

onsdag 11 mars 2009

En ljuspåse igen & 2 awards...

Detta lilla kit gjorde jag till min kusin å ; hans fru för lite sen... Dom har flyttat till en ny lägenhet...

Som vanligt har jag tagit en cellofanpåse att stoppa
tändsticksasken & ljusen i...=)


Sen har jag fått 2 awards av goaste Malin har du inte varit inne hos henne & kikat så gör det omeddelbart! ;) Hon har en härlig stil!

Jag vill skicka vidare denna till: Zanya , Kamilla , Lotta , Emma och MissMian =) Helt enkelt för att dessa bloggar ÄR fabulous! =)



Denna skickar jag vidare till LottaFruH som alltid skriver så kul & underhållande och skapar så mycket fint.. och Pimmigumman för hon gör så otroligt välgjorda, vackra alster!


& så måste jag bara berätta att jag är sååå otroligt glad för en sak,men det är en hemlis än så länge... ;) ;) ;) *fniss*

6 kommentarer:

Madde sa...

Jag tycker verkligen om dina ljuspåsar, ska göra en sån nästa gång vi ska bort.
kram madde

Tiggy sa...

Jasså du sneakar about med nånting. Spinnande. :P

Jättefin ljuspåse!

Lotta sa...

Men tack Goa du för awarden.....blir jätteglad ju:) Jag har även tagit mig an din utmaning jag fci för några dagar sen....Kul!

Härligt litet ljuskit du gjort.....gillar i massor:)

Ha det!

Kicki sa...

Wow, så läcker ljuspåsen är!!!! :-)

Bra jobbat! ;-)

Emma sa...

Åh, tack söta vännen!! :) Så glad jag blir!!!

Och jag bara älskar dina ljuspåsar!! Men hemlisar...ja, vad tycker vi om hemlisar....??? Jättebra, så länge vi vet vad det är *skratt*
SÅÅÅ nyfiken!!! :)

Kramar i massor till söta du!!

zαnуα ♥ sa...

Hej favvisgodisgumman :D tack för awarden, du är ju bara för gullig! *kramar om*
Förresten...vet du vad jag har gjort idag... Det ahr ngt att göra med ett paket...och rosa.... *flinar*