Beställ kort av mig, klicka här.

fredag 22 maj 2009

Kortswapp...

Jag var med i en jätterolig kortswapp på Svensk Scrapbooking. Man skulle skicka ett kit med saker till minst 2 kort till en å så får man ett kit själv. Sen skulle man göra kort av dessa saker man fått å man fick inte lägga till några andra saker..
Så här blev mina kort:

Rosen har jag färglagt med promarkers å sedan har jag glazat den =)

Såå himla fint detta bandet är (det under blomman, alltså) Görsnyggt, nån som vet var man kan få tag på mera?!

Här är en bild på alla fina saker jag fick =)
Hoppas ni får en härlig helg!
♥♥♥
PS, jag har uppdaterat ScrapLyckans Blogg idag så in å kika med er ;)

12 kommentarer:

Tesa/Therese sa...

Kul swapp! Korten blev jättefina. Svar på din fråga: Ja, jag skrev ut datumet med hjälp av en pappersbit och Dymo. Sandpapprade sen på ytan så att datumet framträder mer. Ha en skön helg! KRam

BellaMio sa...

Åh, så fina kort du gjort!! Idén med swappen var riktigt rolig...

ZozzosLiv sa...

Essmo...HÄRLIGA alster du gjort på senaste tid!!!:-O Vacker som en saga är ju bara fööör ljuvlig!!You rock!!Kraam!!

Anonym sa...

Så fina kort du gjort. Ja bandet med bladen är jättefint. Har sett det på fler ställen men grönt. Vart man kan få tag på det.... skulle jag också vilja veta. :)

pysselninjangittan sa...

så fint det blev, va kul med sån swap :)

Örnen sa...

Vilken kul swapp! Ditt kitt var ju kanonfint :-) Och korten då.... NICE!!!
Ses i morgon!
Kraaaam!!!

Pernol sa...

Jättekul swap det där! Tokfina saker fick du också! Korten är ju bara för söta!
Trevlig helg!
kramis
Pernilla

Lotta sa...

Det där med swap har jag aldrig vågat prova, men det verkar kul. Och vilka fina kort du har gjort av materialet du fått.....Tur att nåt gick i rosa va....heheheheehe...Och japp, jag skulle åxå vilja veta om man kan få tag på det där läckra bandet....
Du får ha en trevlig helg!!
Kram

Eva J sa...

Har bara hört talas om swap, visste inte riktigt vad det var men det verkar vara en kul grej.
Vilka fina grejer du fick och så fina korten blev.Hoppas du får en bra helg.
Kram Eva

cia sa...

Kul swap-idé:-)
Jättefina kort blev det ju.
Bandet liknar ju lite de bladband som finns nu. Undrar om det är samma tillverkare, som jag iofs inte vet vem det är;-)
Köpte mina bladband på Engströms Artstudio på mässan.
Papirloftet kanske har?

Lena50 sa...

Kanonkort, gillar det rosa massor...Kram och ha en bra helg!!! Lena

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men vilken kul grej det blev av den swappen! Vågade int eriktigt gå med, men kanske nästa gång?

Det var hursomhelst görfina kort du fick gjort med dina gåvor!
Vet tyvärr inte var man får tag på bandet - men det påminner om de vanliga lövbanden som du hittar bla hos panduro och i andra scrapaffärer.

Ha en trevlig helg!
Kram / Angelica