Beställ kort av mig, klicka här.

söndag 24 maj 2009

Mera CC bidrag. Snabbscrap å tårtscrap =)

Ett par layouter till som jag gjort till Tingturas cc. Utmaningen till denna fösta layouten var att ställa äggklockan på 30 minuter å sedan leta papper, dekorationer osv å göra en Lo på denna korta tid.. Shit va stressigt det var! Men jag var klar på 28 minuter.. *fniss* å så blev det en julLO mitt i sommaren..

Inte så mycket dekrationer, fanns ju lixom ingen tid till det..

Men några blommor blev det iallefall =) å pappret har ju en redan färdig rubrik (most wonderful time of the year)


Sen så har jag gjort en LO om vår bröllopstårta... Detta var till en Bingoutmaning, jag valde raden "minst 2 foton / Brad / Spets / Texturstämpel
Efter Elisabeths tutorial att göra egna kallor, prövade jag på det.. Fast istället för gul färg, för det hade jag ingen,tog jag en gul blomma som jag slaktade å jag har inget blomsterlim så jag använde tejp.. funkade kanonbra! Tycker att callorna belv fina men jag blev inte alls nöjd med denna layouten.. =( men men.. man kan ju inte bli nöjd med allt..


En liten närbild på callorna. (klickbar)

En liten närbild på blommorna (oxå klickbar)

Å så en närbild på den embossade pilen o Tingturas stämpel, embossad i clear...
*
*
*
Idag skall vi på kalas till min brorson.. Skojigt!
Hoppas ni alla har haft en härlig långhelg! Å TACK för alla goa kommenterer, ni är ju helt otroliga på att göra mig LYCKLIG! *kram*
♥♥♥


13 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Wow vad mycket du hunnit med till CC:n! Och allt är så vackert och fint!

H2O-Lo'n blev ju ursnygg! Ja, alla är snygga! Snygg, snyggare, snyggast!

Ha de bäst!
Kram / Angelica

ZozzosLiv sa...

Åååh såå mkt fint du har hunnit med!!!:-) Men H2O här under är HELT FANTASTISK!!!!

Kraam

Lena50 sa...

Men så kul att se en "julig" LO, tänk det är bara 7 mån kvar....jag bara älskar julen!!!
Den var ju jättefin och näst efter mina barnbarn då...så är nog din lilla det sötaste man kan se!!!
Jättefina kallor....och den Lo är visst fin!!!!Kram Lena

Lotta sa...

Wow....hur hinner du med allt??? Ok, den första tog ju bara 28 min. men ändå:)
Bara älskar den LOen om eran bröllopstårta....för det första ser ju tårtorna görmumsiga ut, men sen är ju LOen bara sååååå jäkla snygg. Färgerna, blommorna....allt är så snyggt!

Hoppas din dag varit bra...
Kram

Alex sa...

oj! här har det hänt mycket under tiden jag var borta offline!! underbara layoter! fattar inte hur du kunde hinna skapa nåt på 30 minuter!!! imponerande!

http://lottafruh.blogg.se sa...

Hallå tjejen! Du är otrolig och skapar ideligen massor av nytt snyggt!
Superfin jul-LO, den är är utsökt!
Ha det bäst!
Kram,
Lotta/ FruH

hobby-o-presenter sa...

ojoj vad fina saker du skapar

cia sa...

Å vilken härlig jul-LO!
Vackert foto och stämningsfull LO.
Härlig rosa tårt-LO också:-)

Bettan sa...

Inte så dumt att göra jul-lo´s när sommaren är i antågande :-) Den blev kanonfin, gillar papprena du har använt på den!
Så fin bröllopstårta! Pärlswirls är ju sååå snyggt! VILL HA! Kallorna blev ju också bra, kul att du hittade en väg att fixa dem trots att du saknade en del av materialet :)

CillaT sa...

Wow så fina! Jul-layouten är underbar!

Carola sa...

Underbara lo's bruden!
Hur gör man de där söta kallorna? Och vad har du använt för punch på det bruna pappret??
Läckert!

Madde sa...

jättefina båda två. Kallorna på tårt LOn va jättefina, och vad god tårtan ser ut...hihi
Kram Madde

Emma sa...

Men vad du hunnit med, vännen!! Underbara LOer, den på Saga som tomtenissa är bara helt...wow!! Den är så enorm!!

Och den med bröllopstårtan...vilka detaljer!! Och vilken tårta... :)

Kramarna!!