Beställ kort av mig, klicka här.

söndag 3 januari 2010

Årets första layout å kort...

Va härligt å börja ett nytt år med massor me inspiration! Inne på allt om scrap hittade jag lite olika utmaningar. Denna layouten är gjord efter en av Momas underbara skisser. De superfina papprerna hittade jag på rean hos Designat =)

Fotona är från i somaras på landet. Gjorde strån med blåbär å hon bara älskade det! Sedan ville hon ha blåbär på "snöre" (som hon kallde det) hela tiden..
En liten närbild... Jag har ramat in texten med pearlmaker.
En annan utmaning var att göra en layout eller kort helt i vitt. Eftersom jag alldeles nyligen gjorde en layout i vitt så valde jag att göra ett kort.. Tycker det är himla snyggt med vitt! =)
Ett litet grattis kort blev det iaf...

Hoppas ni har haft en bra start på det nya året?!


♥♥♥

12 kommentarer:

Diana/Decdia sa...

Åh, fågelpappret var ju vara så sött! Fint kort med!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Så himla snyggt med det monokromatiska! Och papperna på layouten är sååå läckra (har dem själv här hemma..).
Så himla kul att se din topplista i föregående inlägg - de flesta layouterna känner jag igen och har redan beundrat dem X antal gånger innan - men de är så fina att det tål att upprepas! ;-)

Hoppas allt är bra med dig snäckan!

Kraaaaaam// Angelica

citronlime sa...

Superfin LO! Och det är så kul att du hoppade på min vita utmaning :) Jättefint kort :)
Kram

Maja Stokk / eyovine sa...

Härlig Lo med fin bildserie. Å kortet var superläckert.

Kramiz Maja

Viddan sa...

Så läckert att använda vitt på vitt!!! God fortsättning!!!

ZozzosLiv sa...

Åååh vilken sommar LO du skapat!! Härlig känsla man fick av den!!
OCH vilket kort!! :-O Du är en hejjare på monokromatiskt!!!:-)

Kram o all lycka o välgång i år 2010!!:-)

Kraamar!!

Anna S sa...

Vilka kanonfina alster du gjort! Hur snygga som helst. Vilken bra start på året :)

Vad roligt att du ville vara med i
min blogcandy! Lycka till

Ha det fint!

Kram Anna

Tesa/Therese sa...

Åhh det vita kortet tokgillade jag. Tack för ditt avtryck på Tesaprickiformarbloggen. Kram Tesa

Gurkiss Scrappande sa...

Jätte läcker både Lo och kort.

Kram Gurkiss

Pernol sa...

Åååå vilken supersnygg LO! Jättesnyggt med de små korten! Kortet var också jättefint!

Ja, jag har haft en jättebra början på det nya året! Hoppas att du haft det lika bra?

kramelikram Pernilla

Cath. sa...

Supersnyggt! Gillade verkligen LOn och Momas skisser är ju så läckra att jobba med!
Kram på dig!

Unknown sa...

Ljuuuuvligt!! LOn är superfin och kortet är såå snyggt!!

Kramkram!!