Beställ kort av mig, klicka här.

tisdag 6 april 2010

Plocka sten...

Det har inte blivit något skapat alls under påskhelgen... Vi har varit bortresta å jag har inte riktigt ron till att sätta mig ner å skapa.. Det bara kryper i kroppen nu.. 30 dagar kvar!!!! Varför är det så att alla andras graviditeter går så vansinnigt snabbt, men ens egen tar juh 100 år! *skrattar*
Hittade iaf denna layouten som jag inte har bloggat innan... Tror den var till tidningen Scrapbooking mm efter nån skiss där...


Skall försöka sätta mig å skapa lite idag.. det är juh cc lite här å där...

En himla rolig sak är att lilla jag blev "Årets Vår-rusare" hos Jp Hobby! Dom hade juh en sån vansinnigt kul cc nu i hela mars ! =) Superkul!!

NU skall jag ta en bloggrunda -det var ju så jättelängesedan, förlåt för det!




7 kommentarer:

zαnуα ♥ sa...

GRATTIS gumman vad roligt!!! =D
30 dagar kvar.... så himla spännande =D
*kramar om*

Lilo sa...

Mysig layout!!! Åh! Spännande! Snart har du en bebbe!!! =)

Cia sa...

Grattis till vår yra'n det var du värd och bebisen som kommer snart, vad mysigt :-)

KRAM
Cia

bitte71 sa...

Men hallå där, jag har TOTALT missat att du ska ha bebbe - SÅ kul!!! Grattis till vinsten på JP Hobby dessutom!
Kram Marie

Pyzzlan sa...

Grattis till vinsten!! Snygg och stilren LO. Visst börjar det bli spännande tider nu :-) Jag hoppas babyn skall hållas inne ett tag till, men man vet ju aldrig när de bestämmer sig för att komma. Ha en skön helg och sköt om dig!

Daniela/Neliz sa...

Blogcandy (Scrap realaterat såklart!) inne hos mig just nu! :)
http://neliz.se/?p=2029

Kram, Daniela/Neliz

Willea sa...

Grattis!

Åh, så spännande att bebis kommer snart :)

Jättefin layout!