Beställ kort av mig, klicka här.

tisdag 13 april 2010

Spillbitskort å ScrapLyckan söker Dt!

Jag får alltid massa spillbitar över å dom samlas på hög som bara växer å växer... MEN nu tog jag tag i detta å gjorde lite spillbitskort =)
Allt material kommer från ScrapLyckan.


å apropå ScrapLyckan så söker vi lite nya dt-kamrater! Hoppas ni vill vara med i ScrapLyckans glada team å få skapa med ScrapLyckans härliga utbud av lite annorlunda, coola scrapsaker. Kom å läs mer på ScrapLyckans Blogg.

Ha en underbar vecka i vårsolen!

Tick tack.... 23 dagar kvar...
hihi...

7 kommentarer:

Lotta sa...

Fina kort med läckra färger...är inne i en liten lila period så det lila kortet blev en liten favorit:)
Ha det gott!

Pyzzlan sa...

Snygga kort av "bara" restbitar. Jag har också en stor låda bitar som jag borde göra något av :-) Jag känner mig såå stor nu och har så svällda fötter o vrister att jag knappt kan gå. Börjar det inte vara dags snart för oss månne? Ha det gott o njut av solen! Kram

Yvonne sa...

Åh så fina kort!
Ser inte ut som spillbitar i mina ögon inte.
Ja man kanske skulle ta och rensa lite i den lådan (som jag inte får igen längre) och se om man får ihop nåt kort.
Ha det gott och lycka till om så där 23 dagar =))
KRAM//Y

Catta sa...

Vad fina kort det blev av spillbitarna! De är inte att underskatta :)
Och gratulationskorten är ju sååå underbara!

Ja, det närmar sig den stora dagen! Och du är ju några steg före mig så jag förstår att du längtar!

Hoppas du mår bra trots allt! Känner mig redan stor o svullen så jag kan ju bara tänka mig hur du har det! ;)

Kram!

Catta sa...

Hej igen! :)

Oh, tack så mycket...jo jag ritar motiven själv. Från början tecknade o målade jag bara, men sedan upptäckte jag ju det här med att scrappa/ göra kort, och att teckna OCH scrappa är en så himla rolig kombination! Men jag är allt lite sugen på att testa stämplar med:)

Du får så gärna babbla på, ha, ha, det är bara roligt! =) Oj, oj, v 38, då är det ju dags när som helst! Nästan så man kan säga lycka till med en gång, då ;)

En tös, vad roligt! Vi ska också få en flicka! Är jätteglad eftersom jag hade en pojke sedan innan! Vi frågade på rutinultraljudet i v 20 men den barnmorskan ville inte säga vad det var. Men nu var vi på ett extra UL (pga att vi är med i en studie) och den Bm berättade vad det var :) så nu går jag här i inredningstankar, bara väntar på att grovrenoveringen av rummet ska bli klar så jag får börja pyssla med gardiner och lampor osv... :)

Har ni kommit på något namn ännu?

Kram, Kram!

Mrs X sa...

Åh, vad det är nära nu!!! Tänker på dig och undrar om du kanske redan fått bebis?? Annars kanske du hinner vara med och spela bingo i helgen? ;)

Grattis till Vårruset - kanon!!!

Kram Helén

Anneli sa...

Så snygga kort du har fått av alla spillbitarna. Man får nog börja rota i lådan ta vara på dem, Det är man dålig på.

Så spännade att det närmar sig den stora dagen! Hoppas du mår bra.
Ha det gott och lycka till

Önskar dig en skön helg!
Kraaaaaam Anneli