Beställ kort av mig, klicka här.

torsdag 3 mars 2011

Jag slutar som Dt hos Scraplyckan...

Jaaa, efter 2 år slutar som jag designer hos Scraplyckan...Det är fortfarande min favvobutik, men nu känner jag att det är dax å gå vidare, jag har sökt till Dt för ett annat företag så vi får se hur det går..
Mitt sista inlägg i Scraplyckans blogg, som handlar om bokaskar, hittar ni HÄR.
Tänkte visa denna välkommen-skylten som är/var mitt näst-sista dt-projekt..

Alla produkter finns hos Scraplyckan å kolla särskilt alla supersnygga Dusty Attic produkter -de är såååååå roliga å läckra att använda! =)

Tänkte spreja den med klarlack å hänga utanför dörren.. Funkar det tro?!
NU är det snart helg,, Härligt -skall ni hitta på nåt kul?
Vi skall väl mest koncentrera oss på att bli friska..
å ta hand om Sagas nya akvarium (eller akvario som hon säger.. haha)
Jätteskoj med fiskar!
Ha det bäst!!
Tjingeling!

11 kommentarer:

Fru Elin sa...

Vilken fin skylt! Det kan man kalla ett välkomnande!

Unknown sa...

Så vacker skylt!! Man känner verkligen varmt välkommen med ett så vackert skylt!

Unknown sa...

Jätte fin!!
Lycka till med letandet.
Det verkar väldigt roligt att vara DT.
Kram Elin

Cath. sa...

Så vacker skylt! Rätt vad det är blir du DT igen!
Kramar i massor!

Petra/Paradise sa...

Tråkigt för Scraplyckan att du försvinner från deras DT, men samtidigt förstår ja dig så väl!
2 år är lång tid. Ibland behöver man en paus eller bara nya utmaningar.

Välkomstskylten är hur fin som helst!!!!

KRAMISAR

sagapo sa...

Så fin välkommen skylt! Hoppas det fungerar med klarlack. Hoppas du får det du sökt. Lycka till!! Carita

annkan sa...

Wow- vilken underbar skylt! Supersnygg!!
Håller tummarna för att du ska få det uppdrag du önskar.

Kram.

Anna Pittepot sa...

wow! Vilken fin skyllt du har gjort!

/ Anna

Anneli sa...

Gillade skylten så snyggt i vintage stil,snygga detaljer ! Nu mister Scraplyckan en super duktigt scrappare. Men jag förstår dig, man behöver nya utmanningar, det som gör att man utvecklas i sitt skapande!

Men vi har dig kvar kan följa dig. Är alltid så kul se vad du har hitta på du är så duktigt. Ska bli kul se vilket företag du blir dt för! Kram anneli

DesignAnnique sa...

Jättesnygg skylt, hoppas det håller med lack så du kan glädja många framöver! Jag har faktiskt aldrig testat, kanske ska göra det?

Mrs X sa...

Ja, ibland behöver man bara gå vidare. Jag håller tummarna för att du får det nya uppdraget! Om inte, så dyker det snart upp ett annat ska du se, du som är så himla duktig och inspirerande!

Kram