Beställ kort av mig, klicka här.

måndag 25 april 2011

Tack-kort med Pionpapper...

Hallojsan!
Hoppas ni har haft en härlig påsk!? Här har det vart såååå fint väder å vi har verkligen njutit, ätit gott å umgåtts med alla nära å kära. Härligt!
Tänkte visa ett kort med papper från Pion...

Metallfjärilen är ju sååå läcker, eller hur...
å så insidan... Har verkligen skärpt till mig det senaste med att göra insidor.
Även baksidorna försöker jag att komma ihåg å sätta dit mina stämplar så man vet vem som har gjort kortet. ;)
Önskar er alla en härlig dag idag! =)
Tjingeling!

10 kommentarer:

La Vikinga sa...

Snyggt kort, fina papper och kul insida! Har också börjat tänka till gällande insidorna numera - det blir liksom bättre balans i kortet då...

onkis sa...

Ditt kort är jätte vackert!!
Gillar det mycket.

Beea sa...

Jätte fint :)

annkan sa...

Kanonsnyggt kort! Och ja, fjärilen är urtjusig!!
Gillar din insida med. Visst är det skoj att göra även den, även om det tar lite längre tid..och man kanske inte jämt har tålamod. ;-)

Hoppas du har en fin kväll.
Kram.

Anna sa...

Superfint kort!! Papperna från Pion är så himla fina :)
Nyligen gjorde jag ett tea-card med pion.
Tack för all inspiratíon
Titta gärna in på min blogg ;)

annaspysseltajm.blogspot.com

Unknown sa...

Såååå fint!

Kram :)

Lilla Pyssel Inger sa...

Mycket mycket snyggt det är ett riktigt vackert kort du bjuder på:) Gillar detaljen med pärl swirvelen och stora blomman det blev riktig kanon:)Härliga färger i hop också:)

Önskar dig en jättetrevlig dag och vecka:)

Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

pojjo sa...

Super fint kort, underbara papper :D

Tesa sa...

Underbart:) Kul att du gillade kastrullhatten. Hon vann faktiskt pris för den:)
Kram Tesa

Annika kort & gott sa...

Supersnyggt!
kram Annika