Beställ kort av mig, klicka här.

måndag 18 april 2011

Veckans kortskiss! #130

Jag har hittat en ny favoritsida; Kortskissen. Jätteroliga skisser å massa superfina tolkningar av teamet bakom. Det bästa av allt är ju att jag har typ 129 skisser att ta igen ;) KUL ! Just skiss #131 var en tävling där man kan vinna ett riktigt najs scrappaket. Kraven var att man skulle skapa efter skissen å att man skulle använda gult i olika nyanser. Jätteskoj att skapa i gult, en färg som jag inte använder allt för flitigt, men det blev inte sååå tokigt... eller?!
Ha en underbar dag å tack, tack, tack för alla söta ord ! Ni är helt underbara! =)
Tjingeling!

7 kommentarer:

Anna-Karin Öberg sa...

Vilket otroligt vackert kort du har gjort. Måste säga att gult inte hör till mina favouriter i vanliga fall men ditt kort har verkligen ändrat på det. Ett stilfullt kort kommer nog att lifta detta av dig.

ha en bra dag.

Anna-karin öberg

Mathilde sa...

Meeeen vad fint! Ser ju ut som du inte gör annat än att skapa i gult! Hade tänkt hänga på den utmaningen faktiskt, men kom massa annat ivägen. Men det är verkligen en sida full av inspiration!
Kram

Marita Johansson sa...

Ett superfint kort

pojjo sa...

Stilrent och snyggt :D *gillas*

Unknown sa...

Åååh, vilket härligt vackert & soligt kort! Underbara färger! Ha en toppen dag!

annkan sa...

Wow, det här var läckert också!! Superfina färger- och mycket trevligt att "vila ögonen på".

Kram!

Carola sa...

Det blev ju urläckert med så mycket gult :P