Beställ kort av mig, klicka här.

fredag 27 maj 2011

Freja...

Jag hittade en underbar skiss hos Ami som firar 10 000 besökare, grattis till det =)
å här är mitt bidrag,som blev en layout med lilla Freja..

Lite egengjorda blommor, har fått dille på att göra egna blommor, det är riktigt skoj å så får man ju alltid dom i en matchande färg ;) Fiffigt va?! hihi..
Ett lite insider-tips, det har kommit in supersnygga saker till PY Hobby så in å kika på alla läckerheter.. =) bla metalldekorationer å underbara charms (bla den fjäril jag har på denna layouten)! MUMS!
Ha en underbar fredag!
Tjingeling

7 kommentarer:

Cattis sa...

Vilken underbar layout!! Gillar dina blommor som du gör själv...använder du nån punch? Eller klipper du ut själv? Ser så läckert ut!

Ziro sa...

Jättefin LO!!! Jag gillar hur du tagit upp den röda färgen på mössan på de röda små rosorna! Snygga egengjorda blommor också!

Petra/Paradise sa...

Kan inte annat än å hålla med föregående talare!
Supersnygg lo! Å jag diggar hur du fångat upp den röda färgen på mössan i blommorna! Läckert! :D

Kraaaamisar och trevlig helg!!

Anna Ekman sa...

En sådan underbar layout, dina blommor är så läckra! Tack för att du är med i min utmaning!

Eva J sa...

Superfin lo och blommorna blir ju jättesnygga, det är perfekt att få i matchande färg när man gör själv. Snygga thickers till namnet.
kraaaaaaaam

Marita Johansson sa...

Dina Lo:s blir alltid så underbart fina.
När jag försöker göra en Lo slutar försöken oftast i papperskorgen

Lotta sa...

Underbart fin LO....älskar färgerna....och blommorna är jättefina.

Grymt fina alster här nedanför åxå, gillar speciellt studentkortet!!