Beställ kort av mig, klicka här.

lördag 16 juli 2011

Layout med Swirlydoos-kit...

Halloj!
Gjorde en layout efter skiss från Swirlydoos med saker från kitet.. Denna gång var det lite märkliga dekorationer med, tyckte jag.. men men, knåpade ihop lite egna blommor så det funkade ju.. kanske.. hmm... jaja...
Handlar iaf om Freja å att hon älskar att klappa händerna, Särskilt när man säger BRAVO! då klappar hon för glatta livet,eller om man sjunger, då klappar hon oxå jättemycket.. Skoj!
Hoppas ni har en härlig helg?!
Tjingeling!

8 kommentarer:

Cilla sa...

Det funkade ju alldeles underbart bra med egna blommor:) Superfin layout, verkligen!

Kram

Anna S sa...

Vilken underbar LO! Färgkombinationen är toppen och de hemmagjorda blommorna är superfina!Härliga bildet också :)

Kram kram

annkan sa...

Hihi, vad sööt hon är. :-)

Joodå, det funkade ju helt klart! Vilka läckra blommor!! Tycker också mycket om pärlorna- och...visst är det spetsband där också?

Kram på dig.

onkis sa...

Va gullig hon är :)
Va snyggt du har lagt spetsen previd pärlorna.

Catta/eldhexan sa...

Lilla Freja, vad gullig hon är! LO,n är jättefin, dina söta blommor blev jättebra till!
Vilka underbara bröllopskort du gjort! Alla fina på sina sätt! Att sätta rosor i form av ett hjärta var ju jättesött! Liftvarning där! Har inte varit här på ett tag eftersom vi varit bortresta en sväng, så jag är lite sen med kommentarerna! ;)
Har inte varit inne på Pappersbiten så jag har inte kikat efter dt du bad om. Men jag har minsann skaffat mig en big shot nu (från annat håll)! Har lekt med den hela kvällen o är riktigt nöjd! Tack för tipset! =)
En av två veckor semester kvar här, njuter varenda minut... =)

Stor kram på dig vännen!!!

Ziro sa...

En mycket vacker LO! Söt tjej!

Maiden sa...

Superläcker layout!
Har surfat runt här bland dina härliga alster en stund! Själv har jag inte haft tid å scrappa på länge å har kraftig abstinens - men imorgon ska jag iväg på scrapträff!!
Jippey!!!
Massa kramar

Marita Johansson sa...

Oj vilken underbart fin LO.
Freja är såååå söt