Beställ kort av mig, klicka här.

onsdag 30 november 2011

Julkort...

Hej på er stackare som fortfarande hittar till min lilla scrapblogg. ;)
Jag har gjort ett par julkort som jag tänkte visa, allt material kommer från PY Hobby =)
Jag har använt samma motiv på de båda julkorten(fast liggande å stående) smidigt å slippa färglägga stämplar ;)  HÄR hittar ni ännu fler klippark.. pärlor, papper å rosor.
Här har jag även använt lacestansen från Martha S, tycker den är så fin! Just den finns inte i shopen, men det finns massa andra fina stansar. =)
Papper, pärlor, blomma hittar ni om ni klickar på orden. =)
Hoppas ni har det bra annars? 
Tänk att det snart är jul.. Tycker tiden går så fort... Fast det är ju lite bra, för jag längtar redan efter sommar å sol.. hahaha.. 
Ha en underbar dag, 
tjingeling!


6 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhhh så himla fina kort du har gjort!! Härliga som bara den! =) Jag kommenterade på ditt förra inlägg,men efter typ 3 försök där blogger jä**lades så gav jag upp,tänkte annars lär du ju ha 3 ungefär likadana och tro att jag tappat minnet TOTALT!!! *hi hi*

Anneli sa...

Superfint julkort.gillar massor...

Kram Anneli

snojbi sa...

Åhhh de är alldeles superfina

Lotta sa...

Underbara kort... älskar den lace stansen från MS... vill ha... :)
Kikar in och hoppas du har det bra.

Kram Lotta

Mrs Peaches sa...

Vilka fina kort! Ja tänk att snart är det jul igen! Kanske stansen hamnar på önskelistan? =)
Ha en trevlig helg!
Kram Elin

Pernol sa...

Jättefina kort! Jag ville titta in och önska dig en trevlig 2:a advent.
kramis Pernilla