Beställ kort av mig, klicka här.

fredag 12 december 2008

Kort, kort i massor! =)

Det är cybercrop på Kort i fokus och jag har redan hunnit med & göra 7 bidrag! Jag har scrappat heeeela dagen! Superkul! =)




Detta kortet var till en utmaning sär man skulle BLINGA ett nyårs kort! Jag som äääälskar bling! =) Tack Malin för motivet!!



Detta kort är till en utmaning där man bara fick använda vitt, blått & silver...


De andra får ni allt vänta med & se **fnissar**
I morgon kommer mina underbara brorsdöttrar hit & då skall vi pyssla ännu mer!! Skall bli sååå skoj!


4 kommentarer:

MalinL sa...

Oh vilka härliga kort! Gillar verkligen det första kortet.. Verkligen fint motiv... *hark* :D

Lotta sa...

Åh vilka fina kort du fått ihop....speciellt det översta...WOW! Och SJU kort!! Jag har fått ihop 1½...fast jag får ju aldrig tid att sitta:( Håller tummar att du vinner med nåt:)

Glimmis sa...

Jag blir alldeles matt i knäna när jag hör hur du går fram... 7??!!!? kort är du galen eller har du en magisk klocka som inte följer samma som oss andra... *fniss*

Det är härligt att se hur du gnetar på med alla tävlingar å utmaningar överallt iaf... ;)

Kram på dig //e

ScrapMi@ sa...

Oj Karin vilka fina kort, säger som jag sa sist vi talades vid, det rosa i inlägget under är nog ditt finaste kort ;-)
Och Du bloggen blev kanoners snygg!!!
Haré gött!!!
Kramizzzzz
Ps: Funderar på mässan så länge!!!