Beställ kort av mig, klicka här.

onsdag 3 december 2008

Kort, kort & kort =)

Gjorde ett par kort till Hobbyhusets CC, ett monochromatisk (stavning?!) i rött,jag har embossat stämpelmotivet,(som kommer från Stämpelboden)



















Även detta kortet var till CC på HH =) Tingtura hade en utmaningar om att scrappa med en färg som huvudfärg.. Valde gult eftersom jag nästan aldrig scrappar i det..



Detta kortet gjorde jag till en utmaning på FL , man skulle använda minst 10 st öljetter =)





5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka jätte fina kort du gjort, alla i olika färger jätte snyggt med embossat motiv, och det gula var bara såååå fint att titta på och det rosa.....jag gillar ju rosa och så blev det så fint med öljetterna och motivet.

lillis70 sa...

Fna kort som vanligt! Jag som inte är rosa gillar ditt rosa kort mycket :-)

Lotta sa...

Shit....vilka kort!! Alla är bara så fina, men det gula kortet är bara WOW:) Allt där är bara så läckert:)

Tack för din gulliga kommentar i mig blogg, blir så glad:)

Ha det bäst!

MalinL sa...

Jösses! Verkligen läckra kort! Allihopa!!

Anonym sa...

Super snygga kort. Gillade det rosa och svarta kortet :) Mina favvo färger :)

kram Gurkiss