Beställ kort av mig, klicka här.

onsdag 17 december 2008

... & så ännu flera kort..

Javisst, ännu fler kort till Kort i fokus CC


Här skulle man göra 5 st ATC-kort, jag har aldrig gjort sådana innan, men det var kul! =)



Ett minikort (7x7cm) Perfekt att hänga i blomman/flaskan när man skall på kalas!




Här skulle man inspireras av "att tända ett ljus" Blev ett fönster med 3D-känsla (hoppas jag)

*******************************************************

VINN EN BILJETT TILL SCRAPKRYSSNINGEN! Värde 1.795:-
I Arkivetsblogg har du chansen att vinna en biljett !




Någon mer som skall med?! =)=)=)

4 kommentarer:

MalinL sa...

Gudars så fina!! Älskar allihopa!! Sååå gulligt minikort! Och kortet med fönstret bara sååå himla vackert!! Och TAC korten.. Ja.. underbara!

ScrapMi@ sa...

Fina kort som vanligt.....rusar in i bloggen bums och tar "vinstlotten" :) :) :)
Kram

Lotta sa...

Jisses vad du är duktig:) Jag älskar kortet med ljuset i fönstret....jättehärligt:)

Och tänk att vinna en biljett till kryssningen....Det måste jag testa på...jag vill ju så gärna åka, fast jag har inte pengar till det...Så att vinna en vore ju en bra lösning på det problemet:)

Lena B E sa...

Å vilka fina kort! men oh så gulliga kossor och supersöt mus!! God Jul kramar från mej.