Beställ kort av mig, klicka här.

måndag 8 mars 2010

Alter, alter,alter å en KAOS!

Cc´n hos Jp Hobby fortsätter å jag har gjort alla utmaningar! Snabbt va?! =)
Här kommer lite alter-saker, det är ju bara sååååå kul å altra!!;

Påsen är gjord av ett kuvert en sak jag lärde mig på kryssningen, såå smart, snabbt å coolt! Den läckra stämplen kommer från Arkivet.

Å så en liten bild på dom en å en.. Visst är det sött pappret med hästarna? Hittade det på Panduro Outlet för bara 5 kr.. å så köpte jag bara ett! Åååh gaahhh.. klantigt!

Å så en liten bild på påsen. Ballongerna har jag stansat ut med min Qk. ..

Denna lilla present gjorde jag till InkyWings cc,man skulle stämpla sitt egna inslagspapper:

Å här skall ni få se:
Denna super-duper-fina KAOSen har jag fått av Fru Bard. Visst är den såååå fin! Tack snälla! Jag får fundera litegrann på vem jag skall skicka vidare till.. =)

♥♥♥


7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tjejen

Nu var det längesedan jag hälsade på hos dig..har haft lite mkt omkring som du kanske vet om du läst min blogg.

Wow vad mkt vackra alster, du är grym! ;)

Jag kan passa på att berätta att jag ska ha en utförsäljning av massor med scrapprylar, mkt av det helt oanvänt & ligger i förpackning. Så kika in om du är intresserad! =)

Ha en skön dag, kramar Ulrica

Pyzzlan sa...

Nämen åh så mycket fint. Att du hinner och orkar :-) Kalaskortet och påsen är ju såå gulliga. Kanske man kan lägga en tutorial på påsen på önskelistan, om det är en smart idé bakom den. Jag är fortfarande jättetrött och magen känns tung, men jag är sjukskriven nu så jag får ta dagen i maklig takt. Ha det gott och sköt om dig! Kram

Anonym sa...

Jösses, här var det länge sen man kikade in.... skäms ju! Grattis till KAOS:en, den är du väl värd.

Ska du på mässan i helgen?? Jag ska dit på lördagen med "mina" tjejer.

Ha det gott!! Kram

Anneli sa...

Sååååå underbart kalaskort och påsen. Vad mycket roligt ni fick göra på kryssningen

Ett stort grattis till KAOS:en, den är du väl värd.Du är så duktigt alltid så kul komma på besök i din blogg se alla dina underbara alster

Kraaaaaaam Anneli

E sa...

Ohhhh så söta!! Hur fint som helst!
Kram kram

Anonym sa...

Hej tjejen!

Vill passa på att tipsa om att jag nu har lagt upp allt scrapgodis jag ska sälja, välkommen in & ta en titt! Du kanske hittar ngt du vill ha! ;)

Ha en bra dag, kramar Ulrica

Mrs X sa...

Men oj, nu påminde du mig om att jag måste ju blogga din fina KAOS!! Nu får jag ju skämmas... ska göra det snarast!

Kram Helén