Beställ kort av mig, klicka här.

tisdag 23 mars 2010

Rosa layout å ett orange-gult-påskkort...

ScrapLagret har en utmaning denna månad som består i att man skall göra sitt egna bakgrundspapper, det är juh bara såååå kuligt! Man skulle även använda sig av utklippta figurer från ett mönsterpapper så de små söta fåglarna fick pryda min LO:

En liten närbild på de söta fåglarna. Runt fotona har jag rispat med en kniv för att få en ram runt...

Jag har använt distresser, mist, masks å stämplar...




Ja, som i flera inlägg innan så blir det juh mycket påsk nu.. hihi...
Hos Pysseltagen hittade jag en härlig utmaning. Man skulle ha med minst 1 ägg, 2 kycklingar å 3 fjädrar, dessutom skulle det gå i 2 färger,varav guld skulle vara den ena. Jag valde till orange å så här blev mitt kort:

Idag ösregnar det här! Tror inte jag har blivit så glad över det nångång...Skall bli såååå skönt å slippa snön! NU är det väl ändå dax för våren att titta fram!?

Hoppas ni har en härlig vecka!


8 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Så himla läcker den blev din cow girl LO =).. å kortet är urgulligt. Blir riktigt sugen på att göra påskgrejer när jag kikar inhär hos dig =)

Kramiz Maja

Pysselfröken sa...

Snygg LO och ett himla sött påskkort!

Christel sa...

Du har 2 awarder att hämta hos mig!

Eva J sa...

Superfin Lo, så snyggt du har maskat. Dina påskgrejer är så fina och jag blir så sugen på att göra några själv och får se om jag hinner något ikväll. Ägget är så himla gulligt.
Ha en skön vecka
Många kramar Eva

Cattis sa...

Vilken härligt läcker layout!! Och dina påskalster är sååå härliga!

Kramis!

frubards pysselkök sa...

Det är verkligen en prinsessa ni har! Förlåt cowgirl... Superläcker LO och ett kanonfränt påskkort....

Kram // Kikki

Anneli sa...

Så läcker LO korten var så underbara och så snyggt du har maskat bakgrunden . Passade så bra ihop allt.KANON SNYGGT!! Härligt påskkort.

Visst är det härligt att äntligen har vi snart vården här. :-)

Kraaaaaaaam ANneli

BellaMio sa...

Hihi, min dotter har en precis likadan sjal som din har på fotot, så kul att se!!!