Beställ kort av mig, klicka här.

onsdag 31 mars 2010

Snölek å vårdrömmar....

Kom på att jag inte har bloggat de 2 sista layouterna jag gjorde till Jp´s vårrus, så här kommer dom:

Det är ju inte speciellt ofta man (iaf jag) scrappar om sig själv, men denna utmaningen gick ut på att scrappa om sina vårdrömmar å då fick det bli med ett foto på mig.. = ) Dold journaling om vad jag förväntar mig under våren med allt som kommas skall...

Blir sååååå arg på mig själv! Jag har köpt ett kit till Stellas cc som var nu i helgen å så GLÖMDE jag av den var så jag missade alla utmaningar! Hur J-A klantig får man vara egentligen?! Grrrrr.... jajaja... får skylla på hormornerna...
Hoppas ni har det bra?!
♥♥♥

5 kommentarer:

Lilo sa...

Åh så fint! Men va?? Hur kunde du glömma det? Jag som var där hela helgen och peppade alla tävlingsdeltagare. ;)

petra/paradise sa...

Wiiii!
inte många dagar kvar nu ju!
Tusan vad tiden går!! :D

*hihi* Att missa deadlinen även när man faktiskt blivit klar med bidraget är du inte ensam om ;)
Men du har iallafall hormonerna att skylla på :P

Jättefina lo´s i vilket fall!
Roligt att du scrappat om dej själv! :D

ta hand om dej!
KRAM Petra

Pernol sa...

Vilka finfina LOs!!! Ja, det är svårt att komma ihåg allt. Ibland tror jag att jag lider av alzheimers. I alla fall känns det så vissa dagar. *skratt*

Jag kikade in för att önska dig en
Glad Påsk!

kramis Pernilla

Cattis sa...

Härliga alster!! Tråkigt att du glömde bort cc:n...men känner igen mig ;)

Glad Påsk!

E sa...

Tack för grattiset:) Typiskt att du glömde cc:n, men antagligen har du fått ett tokbra paket med massa godsaker i:) Jag hade fullt upp just den helgen så jag köpte inget men Stellas har mina favvokit, så jag misstänker att även detta va bra..
GLAD PÅSK!