Beställ kort av mig, klicka här.

torsdag 25 mars 2010

Dt-alster för ScrapLyckan!

Det finns sååå mycket läckra scrapsaker hos ScrapLyckan! Det har kommit in massa med nya saker i shopen nu så in å kika med er! ! =) Bla dessa underbara papper från Basic Grey, dom är ju sååå läckra! Visst?!
Jag har gjort en 3-kantig ask... Vill ni oxå göra en kolla in hos Tesa där jag hittade beskrivningen.

Allt material finns hos ScrapLyckan.

Jag har även altrat lite tändsticksaskar, tog 4 små askar å satte ihop till en stor.

Jupp, jag fortsätter med att altra.. hihi.. Denna gång en påse som jag har dekorerat med spellbinders å basic greypapper.... himla våriga färger eller hur?!

Härligt med dubbelsidiga papper som alltid matchar! =)

En liten romantisk bröllopsask, detta vita papper är sååå himla fint,det ser precis ut som tyg...

En liten närbild... Riktigt coola charms bokstäver...

Jag bloggar även hos ScrapLyckan idag så kika gärna in å se vad mina härliga teamkamrater har hittat på: ScrapLyckans Blogg.
Ha en härlig torsdag, go vänner!
å tusen, tusen tack för de snälla ord ni lämnar efter er, det betyder såååå mycket å jag blir så galet glad!!
♥♥♥


6 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Du kan altra du!!! Fantastiskt fina grejer. Gillade speciellt den trekantiga asken överst.

Kramiz Maja

Unknown sa...

Wow! Så mycket fint!

Cath. sa...

Å så mycket vårigt och fint.
Gillade den trekantiga asken lite extra, måste testa jag också!
Kramar!

Unknown sa...

vilka härliga alster du har hunnit göra!!! Underbara allihopa!

Carola sa...

Snygga. Gillar den 3-kantiga boxen extremt mycket. Så läckert i grönt :P

Tesa/Therese sa...

Åh så mycket läckert du skapat sedan sist. Kram Tesa