Beställ kort av mig, klicka här.

tisdag 24 augusti 2010

Blomtips!

Här kommer ett litet förprogramerat inlägg ;)
Enfärgade blommor är bland det bästa jag vet! Det finns så otroligt många olika saker man kan göra med dessa! Hos ScrapLyckan kan du köpa ett helt rör med vita blommor från Prima, superbilligt! Du hittar dom HÄR.

Jag har knåpat ihop en liten tutorial här igen på vad man kan göra med dessa vita blommor;

Jag valde ut lite olika blommor;

Sedan plockade jag fram Ink Blendingtool, stämpel från Prima, akrylkloss och stämpeldyna.

Sedan är det bara att börja kladda. Jag duttade runt lite här å där...

Sedan tog jag stämpel från Prima å stämplade lite med jag har även använt en textstämpel från JuleLykka å en swirlstämpel från Tingtura.

En liten närbild:

Kika tillbaka in här snart igen så får ni se vad jag skall ha alla blommorna till..

Ha en härlig lördag!
Tjingeling!

kram essmo/karin

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oh, så snygga!!

Plockar genast fram vita blommor, distressdynor och stämplar! Det här måste jag prova!

Kram :)

MissMian sa...

Snyggt!!!