Beställ kort av mig, klicka här.

måndag 9 augusti 2010

Ett, två , tre...

Jag hittade en jättekul utmaning hos ScrapLagret. Man skulle göra 3 kort efter samma skiss... Å vilken härlig skiss, jag har gjort 4 kort, men man skulle ju bara göra 3 så det 4e får ni se en annan dag ;) *ler* Först ut är detta svart-vita:

Jag har ju packat ner alla mina kantstansar så jag fick hitta på lite andra lösningar.. =)
Detta gula kort har jag gjort med dekorationer från Scraplagrets Deco-kit.
Gult är ju inte riktigt min färg, men jag tyckte det blev helt okej. =)

3e kortet blev i lila, med de vackra papprena från Maja design... De är verkligen såååå underbara dessa papper! Jag som brukar tröttna fort på papper, men så är det verkligen inte med dessa! =) Melike!!! å den underbara stämpeln från Inkido! mmmm.. Köpte den hos Hildas Rum, kan verkligen rekommenera den shopen! Sååå trevlig å snabb leverans! Toppen!

Jaha.. så mycket har jag scrappat idag! =) Härligt!

Nu är sommaren snart slut.. Känns redan, det blåser en hel del (höstvindar?!) men men optimist som jag är hoppas jag på fler soldagar.. Min solbränna håller änna på att försvinna.. =(

Ha det så bra alla godingar å tack, tack, tack för era snälla kommentarer, ni är ju bara bäst!

Tjingeling!

10 kommentarer:

Petra sa...

Kanonsnygga kort alla 3. Det understa dock min favorit. Tänkte också försöka få till något till denna tävling. Önskar trevlig kväll.
Kram
Petra

Ann-Charlotte's blogg sa...

Super duper fina kort!
Tänkte också knåpa ihop till denna
utmaning ;-)

Kramar

Ida sa...

Åh va fina kort! Gillar det sista mycket!
Du har fått cred i min blogg! Jag liftade dina fina galgar :-)
Kram
Ida/Tatoo Rosen

annkan sa...

Underbara kort!
Är också helt tokig i just de Maja-papperen. Man kan helt enkelt inte få nog av dem. De är så fina, så jag får riktigt tvinga mig att också använda dem ibland. ;-)
Å andra sidan så har jag minst två av varje, så jag borde använda dem mer.
Urfina kort alla tre!
Kram på dig.

Prinsessanadia sa...

Tittar in för lite inspiration :)
har inte scrappat nått på flera månader...
Gillar det svartvita kortet!
Kram kram

www.prinsessanadia.se

Maja Stokk / eyovine sa...

Supersnygga kort alla tre =). Här har solen återvänt.... såååå skönt!

Kramiz Maja

Catta sa...

Hallå vännen!

Tack så hemskt mycket för det smarriga paketet som kom i brevlådan igår! Vilka underbara blommor! Bilder kommer i bloggen så fort de sitter på något alster!

Vilka snygga kort! Kul att se tre så olika kort av samma mall! Trean är speciellt fin...:)

Du, jag beundrar dig som har stått ut så länge i husvagnen... Jag antar att man anpassar sig till den ytan som finns, men det måste va lite jobbigt att inte kunna gå undan o va för sig själv en stund...? Och ja, saftkok blir ju svårt som du sa;)

Hoppas på fortsatt fint väder så husbyggaren slipper stå i regnet!:)

Idag var Miranda på sitt första restaurangbesök! Det var stora ögon och mycket sitta i knät och kolla in allt! Spännande grejjer! :)

Vad kul det hade varit om vi får till en träff! Ni är hjärtligt välkomna hit med!!!

Kramar! Catta

TesaB sa...

Superfina alla tre! Läckert att de blev så olika trots samma skiss!!! Gult är underbart!!!

Tesa/Therese sa...

Kanonfina kort! Tusen tack för ditt välkomnande:) Du är för go!
Ha en fortsatt skön helg. Kram Tesa

Nenne sa...

Wow så snygga!! hmm, trodde först att jag gillade det sv7vita mest men sedan ändrade jag mig till det lila - helt ljuvligt! Mums! och mycket smarta lösningar på det där med kantstanslösheten!

Kram och lycka till! ;)