Beställ kort av mig, klicka här.

onsdag 25 augusti 2010

En altrad skrivplatta....å en Award!

Jag är tillbaka,men bara litegrann.. Internet försvinner i helgen å kommer tillbaka den 2 sept har jag blivit lovad.. å då -bloggcandy! ;)
Ni som var inne å kikade här i bloggen härom dagen vet ju att jag pimpade lite blommor. Nu tänkte jag visa vad jag haft dom till:

Jepp, denna skrivplatta hittar ni HÄR i shopen. Superkul att altra. Den är brun från början, men jag målade min vit å stämplade runt kanterna å sedan tog jag mina tillpiffade blommor å dekorerade. Jag har även använt bruna löv å bruna blommor (de bruna blommorna finns hos ScrapLyckan, bara maila Marie om ni vill köpa för dom finns inte i webshopen just nu;)) å så en tag som jag knucklade till å stämplade på.

Vet ni, jag har fått en award! Sååå glad för alla fina ord som Catta/Eldhäxan skriver om lilla mig ! För HÄR har ni verkligen en tjej som skapar såååå fina alster å ritar som en gudinna! Coolt! Tusen tack, vännen!


Awarden går till på följande vis:
-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
-Tacka och länka till den man fått den av.
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-Berätta sju intressanta saker om dig själv

1. Jag verkligen avskyr när folk pratar med mat i munnen.. Bland det värsta jag vet!

2. Jag är totalt internet-beroende (men det är det ingen som har missat va?!) *ler*

3. Jag följer typ alla serier på tv, nästan så jag blandar ihop dom

4. Jag har slutat röka (japp 13 månader nu, de ni!! )

5. Jag ääälskar kött! Speciellt när det är grillat mums mums!

6. Jag köper nog mer scrapsaker än vad jag gör av med (ja ja.. vem skall annars se till att scrapbutikerna går runt?! )

7. Jag älskar havet, när det brusar, när det är lugnt, när det stormarjaaa, alltid.. Det är ju bara sååå mäktigt! =)

hihihi.. jaha, detta är 7 (ganska o-)intressanta saker om mig...

Egentligen ger jag den till alla ni godingar som jag brukar titta in till enligt min bloggrunda-lista till höger, men jag vill gärna veta lite mer om dessa 7 å ger den vidare till:

Nenne; Åååh vilken underbar blogg! Man kan bara frossa i alla härliga å välgjorda alster !

Malin -Lillpiga; Hittade denna blogg under melodifestivalen å satt å skrattade högt åt alla inlägg, vilken humor! =) å denna tjejen kan skapa! Sååå fina alster, en helskön blogg!

FruBard; En härlig å positiv tjeja, som skapar så mycket fina kort.

MissAllis; Min Dt-kollega som är helt makalös på att göra underbara välarbetade alster !

Veronica; Min Dt-kollega som gör så otroligt fina å genomtänkta layouter, så himla påhittig i sitt sätt att skapa!

MajaMelon; Ja, ni som har sett hennes kort vet vad jag menar.. Herreguu, maken till å färglägga stämpelmotiv finns inte. Malin gör såååå ljuvliga å vackra kort! å är ju världskändis nu efter å ha varit med i Magolia Ink -skoj!

Prinsessanadia; Min gamla (hmm.. unga) arbetskamrat som inte alls bloggar om scrap, men om en himla massa andra roliga, konstiga, intressanta saker, en tjej med riktigt härlig humor å som jag tycker mycket om! å jag tror detta är hennes 1a award?!

Jaa, det var allt från mig denna sena afton..

Ha en riktigt skööööön kväll/natt!
På återseende snart igen!
Tingeling!

9 kommentarer:

frubards pysselkök sa...

1000, 1000 tack för awarden och de fina orden. Det värmer hjärtat så här i höstrusket :-)
Självklart ska du få veta lite mer om mej, saker som kanske ingen trott!!!
Måste också få säga att det var en superfräsig skrivplatta du altrat. Och de läckra blommorna...
Voj, voj säger jag...
Hoppas nu att du inte får abstinens utan internet, utan att du istället pysslar på så vi får ta del av mer underbara alster från dej.
Nu håller det på att vara dags för att krama kudden. Det är det enda jag får krama ikväll, för min äkting jobbar natt...

Natti, natti // Kikki

Prinsessanadia sa...

ÅÅå, du är ju bara för söt :)
Tack, tack!
Nu ska jag sprida nomineringen vidare till andra bloggar som inte är scrapbloggar :)

kram kram

Nenne sa...

Ååååhhh! Söta, gulliga du! TACK!! Va glad jag blir över dina ord! *kraaam*

dina blommor är ju bara sååå läckra och skrivplattan blev supersnygg! MUMS vitt+brunt 0 urläckert!!

Dina bokmärken är ju också helt underbara och vilka bra beskrivningar du har gjort! Får mig att vilja skapa på en gång!

Tack än en gång!

Bamsekram till dig, vännen!

Unknown sa...

åh va fin tavlan blev! Hoppas eran internet kommer tillbax snart! =) Blommorna är bara för söööta...*vill ha* Ha en toppen dag! P.S. Det var ju intresanta saker om dig! Kul att du delar med dig! =)

Pernol sa...

Åh vilken fin skrivtavla! Hoppas att ert Internet kommer tillbaka snart. Man blir ju helt beroende av nätet. Ännu ett I-lands problem. Grattis till awarden!

Ha det gott!
kramis Pernilla

Ulrica sa...

Hej vännen!

Det var längesedan du kikade förbi hos mig så jag tänkte kolla in hos dig & höra hur du har det? Kika gärna förbi min nya blogg & hoppas att du vill följa den då det kommer en hel del roliga utlottningar framöver! =)

Ha det gott, kramar Ulrica "Mysmumlan"

Anna S sa...

Åh, vad snyggt! Och vad roligt med ett annorlunda alter. Jag kan inte komma på att jag har sett någon göra en skrivplatta tidigare. Blommorna är ju också hur läckra som helst!

Kram Anna

Catta sa...

Tack söta du för de orden!!! Du är för snäll...

Och tack för tips på hur man kan snygga till blommor! Jättefint! Skrivplattan blev läcker med dem på!

Lilla Miranda växer så det knakar. Har växt mer än 10 cm! Och hon är så himla pigg och "med"! Vill helst inte ligga ner, utan sitta i famnen så hon kan se vad som händer omkring henne! Hon är för söt...Ska ta o lägga upp lite nya bilder i bloggen någon dag:)

Hur mår lilla Freja? Antar att det hänt en massa även med henne!

Men stackars dig! Det är inte alls kul med mjölkstockning! Hoppas du slipper mer av det...
Oj, jag kan tänka mig att ni kände av stormen! Det lät som någon stog o bankade på huset när det regnade o blåste som värst, så jag kan ju bara ana hur det lät i husvagnen eran!

Nästa gång vi är ute o åker i era trakter ska jag ta ditt mobilnr innan! Tack för tips på matställe där ute! Det är bra att känna till bra sådana! :)

Ha det så gott! Kram på dig!

E sa...

Åhhh du är ju bara för bra på att altra saker!!! Sitter med hakan i bordet än en gång:) Vilken snygg kom ihåg-tavla!
Ha en härlig dag!
Kram