Beställ kort av mig, klicka här.

tisdag 31 augusti 2010

Bokmärken å höstkort ...

Pysseltagen hade en tävling nu i aug att man skulle göra ett bokmärke, då passade jag på att göra dessa roliga;

Det blidde 2 st, för på det ena glömde jag å sy som var ett av kriterierna för att vara med... ja ja.. så går det när man är blind å inte läser noga-- å andra sidan fick jag gjort 2 st bokmärken =)

Scrap & Tryck i Vedum harde oxå en månadstävling, man skulle göra ett kort i grönt å orange, så jag gjorde ett höstkort. Man fick ha med liiite svart så jag hade det till stämplen.

Nästa gång vi ses här i bloggen blir det boggcandy! =)

Tjingeling!!


4 kommentarer:

Unknown sa...

Ååååh vilka vanckra bokmärken du har knåpat ihop! & så sroligt att dom har lite annorlunda form! Höstkortet vart kanon snyggt, tycker grönt & oranaget är svårt att kombinera, men lyckats bra! Ha en toppen dag!

Cornelia sa...

Det andra bokmärket jag ser idag... och jag har aaaldrig gjort nåt. Måste bara testa nån dag, kanske pappsen skulle få ett när han fyller år i oktober... han läser massor.

Ditt bokmärke är superfint! Ja, korten också, men jag fastnade verkligen för bokmärket. Förutom att det är snyggt så tycker jag om att det är stoooort! Då kan man inte tappa bort det så lätt... *ler*

Kram på dej!

Anneli sa...

Vilket härliga bokmärken, blev så förljust i det blåa.. Har inte varit här på ett tag så mycket fina saker du har gjort sen jag var här.

Kram Anneli

Maiden sa...

BF+2...

Vilka häftiga bokmärken! Smart design! Det översta bara älskar jag, e så svag för wellpapp! :-) Det verkar ju helt klart som att du har en pysselvänlig bebis, hi hi.
Kram