Beställ kort av mig, klicka här.

söndag 22 augusti 2010

Ett litet kort ...

Här kommer lite kort som jag har gjort. Efter skiss hos Scraplagret...


Nu kommer jag att vara utan internet i 7-9 dagar (Enligt Telia så tar det så lång tid att få igång internet när man beställer ) så jag kommer inte kunna göra några inlägg.. men för att inte det skall se heeelt tomt ut här i augusti, har jag förberett några inlägg.. Sen när jag får igång mitt nät igen lovar jag att bjuda på en härlig BLOGGCANDY! =)

Ha det så fint så länge så ses vi!

Tjingeling!

9 kommentarer:

Unknown sa...

åååh verkligen vacker kort!!! Underbara detaljer! Ha det gott! Vi ses snart igen! =)

Cornelia sa...

Vilket fint kort! HUR ska du klara dej i en hel vecka utan internet?!

Yvonne sa...

Halloj!
Superfint kort
Ska du flytta?
Vi ska också flytta (i okt) och jag hoppas verkligen att internet funkar samma dag för jag blir GALEN om jag inte kan använda datorn, hihi
Ha det gott och sköt om dig och din familj
Kram//Y

Maiden sa...

Å så läckert kort!! Och ååå så länge sen jag var här å hälsade på!! :-( Har massa att ta igen ser jag!!

Tack för "inbjudan" till CC, det ser jag fram emot!!

Hoppas allt är bra med dig å bebis, själv har jag "bara" nio dagar kvar till BF....

Massa kramar

Scrappia sa...

Kort i min smak....det jag kallar scrapkort :) Har så svårt att färglägga stämplar och tycker det tar för långt tid. Får kanske lifta lite här :)

Kram JP Pia

Karolina/karehed sa...

Härligt kort! Snyggt med fjärilar och wellpappen.

maxell sa...

Ett så ljuvligt vackert sött kort. Gillar helhetsintrycket som jag kan sitta och titta på en lång stund och känna hur jag börjar le. :)

Lycka till med att få Internet!

Catta sa...

Ännu ett vackert kort!! Jättesött!

När du kommer "tillbaka" får du kika in hos mig på nedanstående sida.(ifall det komit några inlägg över det då)
Got something for you...:)

http://blogg.skymningslandet.net/?p=1410

Kram!

Carola sa...

Väldigt läckert kort!!! Du inspirerar alltid så himmla mycket...ska kika vidare på dina alster. :P
Å tack för din kommentar.

Kramiz ♥